Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
madcat sa:Nu har jag gjort en djupdykning i tråd arkivet känner jag och dammar av denna tråd...
Jag skulle vilja byta vevparti på min Monark som just nu har monarks standard vevparti (pressat 4 kants axel) till något mer modernt så jag kan köra med min effektmätare.
Hur har ni gjort? jag läste något om adaptrar men har inte hittat några som passar? Hur har ni gjort?
zirxo sa:Ehm.... Rotor 3D har en vanlig 24mm axel. Det är deras 3D30, 3D+ och 3DF som har 30mm axel.
Trident sa:Satte ett Quarq vevparti på min 828e men är inte nöjd då jag inte får kedjan att lira. Originalkedjan på Monarken löper inte smidigt på vevpartiet och en "vanlig" kedja passar inte på Monarkens frikrans.
Har dragit av frikransen men vad ajg skall jag köpa i stället?
//Porath
Jensen sa:Våran blev bra tystare med ny kedja och framdrev. Sen äre ju inte säkert att det hjälper dig. Men vi upplevde den tystare. Sen blir den ju aldrig helt tyst.
landen sa:Jensen sa:Våran blev bra tystare med ny kedja och framdrev. Sen äre ju inte säkert att det hjälper dig. Men vi upplevde den tystare. Sen blir den ju aldrig helt tyst.
Ok framdrev, vart hittar jag ett sådant? Eller menar du klingan på vevpartiet?