Mondraker Foxy 29

Ekan2000

Medlem
Mondraker Foxy 29
Är det någon som har koll på hur man lättast får tag på en?
Hittar ingen som säljer dessa i sverige..
Har väntat tillräckligt länge på att min Ibis Ripmo ska levereras så nu får det bli en Mondraker istället..

Mondraker Foxy 29
Förra året sålde mtbstore och sundtorps cykel Mondraker men av någon anledning har man valt att inte fortsätta i år. Du kan ju alltid kolla med dom om dom vet var man kan köpa.

Jag slår ett slag för Whyte annars. Var själv jäkligt sugen på en Ripmo men då det verkar helt omöjligt att få en innan 2019 la jag ner det och kollade på annat. Hittade en Whyte S150C RS hos Bikemaestro och den är verkligen helt grym!

Vet att dom har en i storlek L hemma.

// Tony

Mondraker Foxy 29
Ekan2000 sa:
Har väntat tillräckligt länge på att min Ibis Ripmo ska levereras så nu får det bli en Mondraker istället..

Trist att behöva vänta, men en Foxy 29’a kostar väl som en Yeti, o då kan du ju hellre köpa en sån via CK...

Mondraker Foxy 29
larsaw sa:
Ekan2000 sa:

Trist att behöva vänta, men en Foxy 29’a kostar väl som en Yeti, o då kan du ju hellre köpa en sån via CK...

Fast Mondrakern är ju snyggare än en Yeti... ;)

Mondraker Foxy 29
Den finns i alu för överkomliga pengar, men med rätt trista build-kits.
Och ska man köpa lös ram blir det plötsligt inte billiga pengar längre. Men snygg är den!

Mondraker Foxy 29
Mondraker bytte leverantör mot sverige och sen verkar det gå förjälva segt mailade dom häromdan igen angående detta men man får väldigt veliga svar om man enns får svar... Tur jag han köpa en dune till mig själv iaf ? otroligt kul cykel det lever iaf 3 dune runt Karlstad en medium (min) och 2 large om någon skulle vilja provsitta så löser jag det.

Mondraker Foxy 29
Jag köpte min av Häggs i Myresjö för några år sedan, vet inte om de fortfarande säljer. Ring och fråga! Sivert har ju skrivit i en del trådar här på forumet så han kanske svarar på PM också.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp