Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för respons, men jag har inga bilder. Gafflrören är inte runda.Med någon sorts klammer för rundrör.
Känns som denna tråd saknar bilder, för att bespara 10-talet inlägg med spekulationer.
Då finns det en risk att du får 10-talet inlägg med spekulationer.Tack för respons, men jag har inga bilder. Gafflrören är inte runda.
Tack för ett jättebra tips!
Om du inte orkar bemöda dig att ta ett kort orkar inte jag hjälpa till.Tack för respons, men jag har inga bilder. Gafflrören är inte runda.
Skall det inte sitta något där framme på maskinen för att det skall bli hål? Tycker det inte är tydligt nog.
Beror på hur länge du vill hål(l)a på.Skall det inte sitta något där framme på maskinen för att det skall bli hål? Tycker det inte är tydligt nog.
Hej! Jag skulle gårna bifoga bilder om jag kunde. Det är inte min cykel det gäller. Jag har inte tillgång till den.Om du inte orkar bemöda dig att ta ett kort orkar inte jag hjälpa till.
Det är en busch+müller IQ-Xvad har du för lampa?
busch+müller IQ-Xvad har du för lampa?
Vet inte, det är inte min cykel det gäller. Jag vet bara att fästhål saknas, och att gaffelbenen inte är rundaVad har du för cykel?
Om du inte orkar bemöda dig att ta ett kort orkar inte jag hjälpa till.
Vet inte, det är inte min cykel det gäller. Jag vet bara att fästhål saknas, och att gaffelbenen inte är runda
Kan tyvärr inte bifoga bilder, då cykeln finns på annan adressOm du inte orkar bemöda dig att ta ett kort orkar inte jag hjälpa till.
Cykeln finns inte på min adressOm du inte orkar bemöda dig att ta ett kort orkar inte jag hjälpa till.
Cykeln finns inte på min adress
www.bike-discount.de
Hej! Det är en dynamolampa. Det är en gravel-cykel i kolfiber.Iq-x är en bra lampa. Jag trodde dock att den bara fanns i dynamoversion. Blir lite nyfiken över vad det är för cykel. Lite ovanligt att ha dynamo på en ram utan fästen för skärmar?
Dynamon sitter ju i navet och är därför helt oberoende av vilken ram som används.Iq-x är en bra lampa. Jag trodde dock att den bara fanns i dynamoversion. Blir lite nyfiken över vad det är för cykel. Lite ovanligt att ha dynamo på en ram utan fästen för skärmar?
Jag har denna till min gravel i kolfiber. Själva fästet är samma som Garmin använder till sina cykeldatorer så finns lösningar för platta styre med. Funkar kanon på landsväg och någorlunda raka grusvägar men i skogen brukar jag komplettera med hjälmlampa.Hej! Det är en dynamolampa. Det är en gravel-cykel i kolfiber.
Ja, högst troligen gör den det. Jag reagerade mest på att det är lite ovanligt att strunta i skärmar samtidigt som man accepterar ökat rullmotstånd och vikt. Vet dock att det finns t ex långcyklare som kör så.Dynamon sitter ju i navet och är därför helt oberoende av vilken ram som används.
Sen är det också viktigt, att det snurrar åt rätt håll!Skall det inte sitta något där framme på maskinen för att det skall bli hål? Tycker det inte är tydligt nog.