Montera framlampa, hur?

Montera framlampa, hur?
Borrmaskin brukar kunna ordna hål där det saknas.

(bild för tydlighet)
1695991753139.png

Montera framlampa, hur?
Som referens länkar jag en tråd där TS har med en bild. Gensvaret är omedelbart och träffsäkert till 100%. Jag tror det blir samma här när en bild kommer på plats!

Montera framlampa, hur?
Montera framlampa, hur?
Iq-x är en bra lampa. Jag trodde dock att den bara fanns i dynamoversion. Blir lite nyfiken över vad det är för cykel. Lite ovanligt att ha dynamo på en ram utan fästen för skärmar?

Montera framlampa, hur?
Ett tips förresten - man kan linda upp lite av sladden på en penna och sen värma upp den till strax före den börjar smälta. Då blir den som en gammal telefonsladd.

Montera framlampa, hur?
Hej! Det är en dynamolampa. Det är en gravel-cykel i kolfiber.
Jag har denna till min gravel i kolfiber. Själva fästet är samma som Garmin använder till sina cykeldatorer så finns lösningar för platta styre med. Funkar kanon på landsväg och någorlunda raka grusvägar men i skogen brukar jag komplettera med hjälmlampa.

Montera framlampa, hur?

Dynamon sitter ju i navet och är därför helt oberoende av vilken ram som används.
Ja, högst troligen gör den det. Jag reagerade mest på att det är lite ovanligt att strunta i skärmar samtidigt som man accepterar ökat rullmotstånd och vikt. Vet dock att det finns t ex långcyklare som kör så.

Tillbaka
Topp