MTB Hellas lördag?

dylan

Medlem
MTB Hellas lördag?
Är grymt sugen på en tur på lördag, med start i Hammarby och vidare ut i Hellas för at ses vart vi hamnar. Andra förslag tas gärna emot. Tänker mig komma iväg runt tio-tiden och några timmar på stigarna. Intresserad?

/rikard

MTB Hellas lördag?
Här blev det en 1:a maj-runda. I Sicklaskiftet, för första gången på flera månader. Oj vilken rolig överraskning jag fick... :->

MTB Hellas lördag?
Har dragit på mig en jobbig förkylning! Om det inte blir värre under natten så dyker jag upp. Annars får jag fega ur. Skit!

...ses kl 10.

MTB Hellas lördag?
Vaknar med en plastpåse över huvudet och snoken rinner! Efter split desision tilldöms jag en dag av sadeln! F.........N!!! Planerar att bita ihop och köra imorgon istället, sen eftermiddag/kväll! Hoppas på sällskap då också. Någon?

MTB Hellas lördag?
Jag kommer till HBB. Drar härifrån om en kvart. Detta förutsatt att det fortfarande blir av.Peo, PacMan, VO2max - en lugnande rad om möte skulle sitta fint. Jag avskyr att cykla själv...

Edit: hata är inget trevligt ord =)

Senast redigerad av en moderator:
MTB Hellas lördag?
Ring mig om du vill ha sällskap, numret står i profilen (eller pm:a mig ditt inom 4 min). Jag rullar nog ner till 10. Men blir jag själv där börjar jag gärna med en fika.

MTB Hellas lördag?
--->LasseB Kan vara förkylningen men jag fattar inte, menar du ses idag vid 10 eller imorgon eftermiddag/kväll? Eller bådeoch?

Förstår att jag rört till det med olika dagar/tider. Hoppas ni som ses idag får en bra tur och att någon känner för en tur imorgon också. /rikard

MTB Hellas lördag?
Have fun, för min del blir det asfaltscykling till gymmet och lite ironpumping. Och passa på att göra lite nya stigar i Sicklaskiftet på vägen ut till Hellas. Då slipper vi nöta ut Traktormakt och 5 Svåra i sommar. I&V finns ju trots allt kvar, man måste bara krafsa bort allt grus som någon dumpat ovanpå stigarna. ;-)

MTB Hellas lördag?
Sol och vind. Ett växelöra som gick rakt av precis i sluttampen. En fin tur.

Start.jpg ht=375

gula1.jpg ht=375

Gula2.jpg ht=375

Gula3.jpg ht=375

Grus1.jpg ht=667

Grus2.jpg ht=375

Grus3.jpg ht=667

mek1.jpg ht=375

MTB Hellas lördag?
Ja det var kul och se lite riktiga bergsgetter in action. Själv avvek jag från gula nånstans uppepå hällarna och hoppade lite mellan grön och vit på väg hem, det var betydligt enklare och jag fick lite flåsträning oxå. Dock grymt impad av er andra som körde upp- och nerför de mest bizarra branter.

Ha det!

Tillbaka
Topp