Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är grymt sugen på en tur på lördag, med start i Hammarby och vidare ut i Hellas för at ses vart vi hamnar. Andra förslag tas gärna emot. Tänker mig komma iväg runt tio-tiden och några timmar på stigarna. Intresserad?
Vaknar med en plastpåse över huvudet och snoken rinner! Efter split desision tilldöms jag en dag av sadeln! F.........N!!! Planerar att bita ihop och köra imorgon istället, sen eftermiddag/kväll! Hoppas på sällskap då också. Någon?
Jag kommer till HBB. Drar härifrån om en kvart. Detta förutsatt att det fortfarande blir av.Peo, PacMan, VO2max - en lugnande rad om möte skulle sitta fint. Jag avskyr att cykla själv...
Ring mig om du vill ha sällskap, numret står i profilen (eller pm:a mig ditt inom 4 min). Jag rullar nog ner till 10. Men blir jag själv där börjar jag gärna med en fika.
Have fun, för min del blir det asfaltscykling till gymmet och lite ironpumping. Och passa på att göra lite nya stigar i Sicklaskiftet på vägen ut till Hellas. Då slipper vi nöta ut Traktormakt och 5 Svåra i sommar. I&V finns ju trots allt kvar, man måste bara krafsa bort allt grus som någon dumpat ovanpå stigarna. ;-)
Ja det var kul och se lite riktiga bergsgetter in action. Själv avvek jag från gula nånstans uppepå hällarna och hoppade lite mellan grön och vit på väg hem, det var betydligt enklare och jag fick lite flåsträning oxå. Dock grymt impad av er andra som körde upp- och nerför de mest bizarra branter.