MTB Huskvarna, imorgon.

tronicman

Ny medlem
MTB Huskvarna, imorgon.
Tjena,

Tänkte ut och köra lite med min MTB imorgon måndag, mellan ca 0900-1200 vid området runt IKHP-stugan. Plus minus någon timme! :)

Någon som har lust att haka på? Skicka PM!

mvh Fredrik

MTB Huskvarna, imorgon.
Mjo de flesta gör väl det en måndag. Högskolan har inte riktigt satt igång ännu för min del. Eventuellt på tisdag efter att du arbetat? Jag tar min cykel från Habo till lägenheten i Huskvarna idag. Kommer bli en hel del cykling där nu.

/Fredrik

MTB Huskvarna, imorgon.
Okej! Gjorde nyss en riktig vurpa så framhjulet blev skevt, kommer troligen få lämna in det till teamsportia imorgon. Fint sår på knät blev det också. Dessutom höll också en tant på att stryka med. Inte för att jag höll på att köra över henne, men smällen när jag kom flygande i backen lät haha :D.

Förövrigt, det är inga problem att fixa däcket va? Det blev inte allt för mycket skevt men man ser det ju när man cyklar.

/Fredrik

MTB Huskvarna, imorgon.
tronicman skrev:
-------------------------------------------------------
> 120 kr för slang och fix av däcket. Har inte
> provat det ännu men troligen blir det kanon,
> precis som priset!

Var du på Öster CYkel som jag sa?

MTB Huskvarna, imorgon.
Japp! ska strax trä i däcket, men gissar på att det blir jättebra!

Om ni snurrar era däck "vibrerar" de något eller är de spikraka, alltså inte det minsta skeva?

MTB Huskvarna, imorgon.
Jag kör mer än gärna imorgon. Kan nog försöka hinna hem efter jobbet till 17:30, är nyinflyttad till Huskvarna så det vore trevligt att upptäcka lite stigar med några fler!

MTB Huskvarna, imorgon.
Jag kan tyvärr inte ta mig till Hallby imorgon, bilen är sönder.

Noxter, samma sak gäller mig, ny här också. Minin föreläsning slutar 1600. 1730 eller när de passar dig blir kanon!

MTB Huskvarna, imorgon.
Ta även en titt på cykellistan.se

där kan du även gå med på maillistan så når du kanske fler i jönköpingstrakten på ett snabbare sätt :)

MTB Huskvarna, imorgon.
På Cykellistan kör vi onsdagar 18.30 så länge det
är ljust ute, och senare i höst blir det pannlampa

Vi kör även längre turer på söndagar, i söndags
tex blev det 8 mil, men normalt brukar det bli
mellan 4-6 mil

Väl mött

MTB Huskvarna, imorgon.
8 mil på mtb? :) har bara en mtb o en vanlig cykel. Föreläsning o jobb på onsdag, beroende på skolan så kan jag förhoppningsvis nästa onsdag!

MTB Huskvarna, imorgon.
tronicman skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kan tyvärr inte ta mig till Hallby imorgon,
> bilen är sönder.
>
> Noxter, samma sak gäller mig, ny här också.
> Minin föreläsning slutar 1600. 1730 eller när
> de passar dig blir kanon!

Cykla dit. Eller bor du långt ifrån?

Tillbaka
Topp