MTB i och runt Ed

Alex.J

Medlem
MTB i och runt Ed
Jag ska åka till Ed i dalsland i helgen och tänkte att jag skulle ta med mig cykeln. Har cyklat lite landsväg där förut men inte MTB.
Finns det någon här som har koll på om det finns någon bra MTBcykling i området. Vet att det finns lite i Bengtsfors, men det hade varit gött att slippa åka dit. Har kollat lite på Trailforks men det fanns inte mycket där.

MTB i och runt Ed
Jag ska åka till Ed i dalsland i helgen och tänkte att jag skulle ta med mig cykeln. Har cyklat lite landsväg där förut men inte MTB.
Finns det någon här som har koll på om det finns någon bra MTBcykling i området. Vet att det finns lite i Bengtsfors, men det hade varit gött att slippa åka dit. Har kollat lite på Trailforks men det fanns inte mycket där.
hej,

Vilken typ av cykling är du ute efter? Det finns ganska mycket bra MTBcykling här :)

MTB i och runt Ed
Jag fyller på här då jag ska till Ed om 2 veckor.

Jag är ute efter 2-3 mils runda med utgång från Gröne Backe Camping. Kör stigcykel så jag är ute efter så mycket stig som möjligt och inte grusväg. Får gärna vara lite tekniskt bara det är cyklingsbart.
På stravas kartor och trailforks så verkar det tunt med just cykling och slår man på vandring/löpning så verkar mycket vara på väg?
Så det skulle vara skoj om någon har ett tipps på någon bra runda och kanske har en GPX-fil att dela med sig av?

Tillbaka
Topp