Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det finns lite av varje tror jag... Det jag har kört där har inte varit jättetekniskt, men det borde finnas sånt också. Det är lätt att hitta. Omgivningarna är ju rätt platt och man är på ett berg - det är bara att titta sig omkring :-) Fin natur är det!
Har aldrig cyklat vid Omberg, men varit där och fikat på genomresa.
Om du kollar lite på sidan för Ombergs multisport som går längre fram iår, så finns en del bilder från området. http://www.ombergmultisport.se/
Hej
Det finns jätte mycket stigar av varierad svårighet på omberg. generellt kan man säga att södra delen är lättcyklad medans norra delen bjuder på lite mer teknisk cykling.
Mitt tips är att du skaffar dig en ombergskarta och med hjälp av den ger dig ut och kör. Jag kommer nog själv vara där nere en del under sommaren så det är möjligt att vi skulle kunna tajma in det med en guidning runt om berget :)