Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Tänkte jag skulle ha nåt tidsfördriv på julresan så jag scannade Android-utbudet och fann ett nytt från Red Bull, "Bike Unchained 2".
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.redbull.bike2&hl=en
Riktigt ballt freeride-spel där man kan göra olika tricks, uppgradera prylar på hojen samt kläder. Få coachning av någon av de stora namnen. Tävla mot andra online. Asballt är det!
waalis sa:Jimel, Sambal eller någon annan som spelar Bike unchained 2, har ni fattat hur man ska klara "Duel" quests som man får ibland?
De känns ju helt omöjliga när man får en sämre cykel än proffsen och de bara sticker iväg mot horisonten direkt från start. Brukar försöka byta bort dem om jag kan.
CRF_Niklas sa:waalis sa:Jimel, Sambal eller någon annan som spelar Bike unchained 2, har ni fattat hur man ska klara "Duel" quests som man får ibland?
De känns ju helt omöjliga när man får en sämre cykel än proffsen och de bara sticker iväg mot horisonten direkt från start. Brukar försöka byta bort dem om jag kan.
Ej fattat man förlorar med 5-8sek hur man än gör. Motståndarnas cyklar är ju betydligt bättre uppgraderade. Känns som en bugg
Jimel sa:Samma här, hade faktiskt bättre stats en gång men blev rejält frånåkt ändå.
yrrej sa:samma här, man får inte uppdateringarna man behöver, bara massa 1 och 2-stjärniga, det hjälper föga när man behöver 4 eller 5....
Ultralite sa:Jag vann Master league, sen kom jag sist i typ alla heat i grand master....får nog taktikspela och hålla mig i master ett tag. Segt när man inte får några loot boxes på 3 dagar..
Astraboy sa:Vilka stats satsar ni på mest? Eller väljer ni den uppgraderingen som ökar total statpoäng mest bara?