MTB Spel!!

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
MTB Spel!!
Är det bara jag som tröttnade ganska rejält på spelet efter ett tag?
Det är ju ett så tydligt pay-to-win koncept att det inte blir roligt om man inte betalar. Man tar sig ju ganska lätt upp till Grandmaster men därefter så får man ju inga vettiga boxar om man inte betalar för dem i shoppen.

MTB Spel!!
så är det med e flesta spel känner jag. Som du säger så är uppgraderingarna väldigt långt isär om man inte vill lägga riktiga pengar på spelet, vilket jag aldrig gör.

MTB Spel!!
Det tar längre tid ja, men det är inte kul om det är för lätt heller. Tycker ändå det ramlar in bra boxar med jämna mellanrum. Brukar få en av högre kvalitet 3* eller 4* varje dag nästan. Det är ju slumpat, men med högre sannolikhet om man når över 4 poäng. Har fått 5* på slump två gånger totalt.

Vill man hålla på och labba och testa olika kombinationer av utrustning så är pengarna största bekymret för att kunna uppgradera.

Att köpa boxar för diamanter är inte lönt. För dyra i förhållande till vad man får i dem. Om man redan har buffert för nästa Season Pass så kan man använda dem till att öppna sina boxar istället. Och på så sätt frigöra slots och öka sina chanser att få en av högre kvalitet.

MTB Spel!!
Dags att installera appen igen om ni slutat spela. De har dragit igång nåt de kallar för Virtual World Series. 8 tävlingar fram till september. Den första är nu i helgen.

Anledningen till att jag tipsar är att det är RIKTIGT grymma priser. 1an i varje tävling får ett Pole Frameset hemskickat på posten. Inget ingame skräp alltså utan en riktig jävla ram!

Tävlingen är på lika villkor. Så man behöver inte ha lvlat upp sin cykel för att ha en chans.

https://www.redbull.com/int-en/bike-unchained-2-virtual-world-series

Tillbaka
Topp