D
Deleted member 43681
Guest
MTB Trailhjälm, vad kör ni med?
Ja.Har en fråga då jag är ny till mtb. Kan man använda en crosshjälm till mtb eller kommer man se konstig ut.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Har en fråga då jag är ny till mtb. Kan man använda en crosshjälm till mtb eller kommer man se konstig ut.
Om du kör downhill kommer ingen tänka på det alls.Har en fråga då jag är ny till mtb. Kan man använda en crosshjälm till mtb eller kommer man se konstig ut.
Ja hur funkar den där listen, vart tar svetten vägen? På mig fullständigt forsar det nerför glasögonen med nuvarande hjälm....Jag har kört med Oakley DRT5 sedan i våras...klart bekvämaste hjälmen jag hitta (Detta trots att den har en nästan total avsaknad av padding), att den dessutom hindrar svetten att rinna ner i ögonen är för mig ett stort plus!
Det funkar utmärkt, jag har rakat huvud så jag svettas floder till och från, men listen håller det borta helt..det rinner ner vid tinningarnaJa hur funkar den där listen, vart tar svetten vägen? På mig fullständigt forsar det nerför glasögonen med nuvarande hjälm....
Det är samma på ARO5 när det gäller padding. Tycker också att det är den bekvämaste jag testat. Sen har man som ett snöre runtom iatället för plast så inget är i vägen för glasögonen. Tycker den gråa Drt5 är så jävla snygg, den gröna ocksåJag har kört med Oakley DRT5 sedan i våras...klart bekvämaste hjälmen jag hitta (Detta trots att den har en nästan total avsaknad av padding), att den dessutom hindrar svetten att rinna ner i ögonen är för mig ett stort plus!
https://www.wiggle.se/ixs-trail-rs-...&gclid=Cj0KCQjw2PP1BRCiARIsAEqv-pQlwQCTS9QGi/ kör med den riktigt bekväm och snygg och bra pris! Dock är de inte Mips..