Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Jag som trodde att det var en enduro (race)hoj?
Canyons teamåkare tycks ha den uppfattningen.
tmalm sa:Finns det film från samma tillfälle som de sjuuuukt fina bilderna togs?
/T
Det kommer alla cyklar i det här segmentet att vara. Men hänsyn till hur feta vanliga 150mm trail/lätt enduro cyklar blivit har jag lite svårt att se behovet av en sån här för så många. Snarare istället för en riktig dh i så fall. Men det är jag det.Efogelberg sa:Vilka ändringar har gjorts till 2019 årsmodell? Är riktigt sugen på en köttigare cykel men är lite rädd att denna blir lite väl tungtrampad på platten och på stigar.
Rattnalle sa:Det kommer alla cyklar i det här segmentet att vara. Men hänsyn till hur feta vanliga 150mm trail/lätt enduro cyklar blivit har jag lite svårt att se behovet av en sån här för så många. Snarare istället för en riktig dh i så fall. Men det är jag det.Efogelberg sa:Vilka ändringar har gjorts till 2019 årsmodell? Är riktigt sugen på en köttigare cykel men är lite rädd att denna blir lite väl tungtrampad på platten och på stigar.
mikaeljc sa:Min 15-årige systerson kör en Torque. Han har aldrig klagat när han fått följa med till Hellas. Dock så ser jag även grabbar i den åldern som "pendlar" till fotbollsträningar med dubbelkronade DH-cyklar.
Valhalla_ sa:Jag kör en hel del utför numera, både med och utan lift, och nu växlar jag mellan två trailhojar och en renodlad dh hoj. Är lite sugen på att sälja ena trailhojen samt dh hojen och köpa mig en canyon torque. Bra spec för ett rimligt pris och snygg som fan. Plus att man rationaliserar lite i cykelparken. n-1 liksom. Vettigt? Eller finns något bättre alternativ i samma prisklass som torque (5.0 eller 6.0 dvs 24-28 tuss..
trampapådå sa:Valhalla_ sa:Jag kör en hel del utför numera, både med och utan lift, och nu växlar jag mellan två trailhojar och en renodlad dh hoj. Är lite sugen på att sälja ena trailhojen samt dh hojen och köpa mig en canyon torque. Bra spec för ett rimligt pris och snygg som fan. Plus att man rationaliserar lite i cykelparken. n-1 liksom. Vettigt? Eller finns något bättre alternativ i samma prisklass som torque (5.0 eller 6.0 dvs 24-28 tuss..
hade köpt en spindrift ;)
Carl-Johan sa:Jag har en 2018 Al 6 spectral och kör mkt i Göteborg. Köpte en använd 2018 torque CF 9 på rean och den e riktigt nice. Tycker den funkar bra för både stigcykling, hopp och bikeparks. Jag är 180 cm lång och kör medium. Provade en Al 6 i L men den kändes för stor, tung å klumpig för stigcykling.
Vilken tycker du är roligast att cykla på göteborgsstigar, spectral eller torque?