Någon som använder Funbeat?

• Trådstartare Trådstartare Yps
  • Start datum Start datum

Yps

Ny medlem
Någon som lägger upp sin träning på www.funbeat.se ? Skulle vara kul att skapa upp en Happymtb grupp där om det är några som använder den?

/Magnus

Nu gör jag det! Grym sida verkar det som, en dylik har jag verkligen letat efter. Klart vi skall ha en happygrupp!

Jag finns som "Cykla till Skogs" och vill verkligen hitta träningspolare. Speciellt som jag flyttar till Enskededalen (granne med skogskyrkogården) i helgen och har en känsla av att det cyklas en del i grannskapet... Jag vill däremot gärna oxå ha någon att löpträna med, nu fan skall jag shifta XC Fetto till XC Svetto!

Äh, jag lägger upp en grupp om du inte hunnit före. Skulle någon Happyrepresentant misstycka tar jag bort den eller ännu hellre, ger bort editrättigheterna. PM:a bara!

Jag finns där som Åsa B :-) sen ett par veckor tillbaka. Gillar verkligen upplägget och det blir lite skoj att se hur mycket man rör sig ;-). Ibland mycket ibland ytterst lite...

Åhh nu vill jag ut och cykla i Hellas...dax att skolka från jobbet kanske?!?

Jag använder funbeat så gott som dagligen. Användarnamn: Kim Khizzle.

Grymt bra sida för att hålla koll på träningsdosen och för att planera in lopp och sådant.

Nu finns en grupp! "HappyMTB" på funbeat. Startar ny tråd, sorry för kapningen Yps. Ändamål före medel...

Men refererar så klart hit!

Jag har oxå varit länge på funbeat, ända sen Olle blev "kickad" från Piggelin-företaget.
Dennis Li-Q thats me...

Atlas: Lugnt för trådkapningen, sidan verkar grymt bra, men bör vi inte ha en "topplista" på första sidan på gruppen? :)

/Magnus

Piggelino ska göra en stor omdaning, har jag fått veta från väl underrättade källor.
Fick faktiskt frågan att vara med...

Så, nu är man reggad på Funbeat också, får se hur ofta jag hinner uppdatera där. Snitt på 10 timmar i veckan ger många minuter. :-)

/Leo

Tillbaka
Topp