Någon som känner igen knäskadan?
Jag har fått problem med mitt knä och det verkar inte gå över trots vila och diverse salvor. Från början kom smärtan mitt på knäskålen men har nu förflyttat sig till övre insidan av knät. Vilar jag 1-3 veckor så försvinner smärtan helt och återvänder i princip efter en timmes cykling och den blir alltid värre dagen efter. Då kan jag få rejält ont när jag går i trappor och knät känns instabilt och ger ifrån sig lite knak när jag böjer på det.
Jag slog i knät ganska hårt i ett klippblock i somras men kände ingen smärta efter den sedvanliga "aj-satans-helvete-ramsan" sen kan jag eventuellt ha vridit knät vid ett annat tillfälle men kan inte alls säkert säga att något av detta ligger bakom skadan.
Finns det någon som haft något liknande och har en idé om vad detta är? Jag har bokat tid hos läkare för undersökning men det är först om två veckor så jag vill undersöka lite på egen hand. Vad för behandling och hur lång rehab kan det bli på detta om nu någon vet vad det är för sorts skada? Just nu känns mitt deltagande i SUB 9 högst osäkert :/
Jag slog i knät ganska hårt i ett klippblock i somras men kände ingen smärta efter den sedvanliga "aj-satans-helvete-ramsan" sen kan jag eventuellt ha vridit knät vid ett annat tillfälle men kan inte alls säkert säga att något av detta ligger bakom skadan.
Finns det någon som haft något liknande och har en idé om vad detta är? Jag har bokat tid hos läkare för undersökning men det är först om två veckor så jag vill undersöka lite på egen hand. Vad för behandling och hur lång rehab kan det bli på detta om nu någon vet vad det är för sorts skada? Just nu känns mitt deltagande i SUB 9 högst osäkert :/

