Någon som ska beställa från CRC snart?

glitch

Aktiv medlem
Behöver en crown fork race till ett styrlager och CRC har de men det känns lite segt att betala mer i frakt än vad delen kostar. Så om någon har en beställning på gång och kan tänka sig att slänga med en sån till mig så PM:a. Även om du bara ska ha någon pyttegrej så kan vi ju dela brevfrakten på 5£ i alla fall.

/C

Någon som har en beställning med fri frakt på G?
Jag har ett presentkort hos CRC men det som blir över går inte att använda till fraktkostnad.

Jag har ett väsköverdrag jag vill köpa för 209kr å har 233kr tillgodo. Så ska ni beställa något med fri frakt kanske jag kan få med min grej :) Självklart kan du använda överskottet till dina grejer.

Du får också gärna bo i stockholm. Bor du någon ananstans i landet går det också att lösa :)

Skicka PM :)

Senast redigerad av en moderator:
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur lyckas man handla för mindre än 1000:-?! ;)

enkelt, man är förnuftig. Man tjänar inte på att handla fraktfritt, eller jo iförsig CRC´s ägare.

fastforward skrev:
> Köp lite extra slang, strumpor, ett däck eller
> något annat som ändå går åt.

Ska jag köpa extra grejer för drygt 800 för att få fri frakt?

Jag har just nu allt jag behöver plus lite därtill. Om ingen ska köpa något kan jag ju lika gärna spara den tillsvidare, fast jag skulle behöva den där ryggsäcksöverdraget då det är mörkt ute...

Jag skulle bara handla lite kabelhölje från CRC i igår, det slutade på 1.500 kr (Sorry Bang - ordern redan lagd och skickad, annars hade du fått hoppa på det tåget! :-)

...betala 57 kr frakt för 209 kr kabelhölje är ju bara dumt, så det var lika bra att slå till på lite finare kabelhölje för dryga femhundringen och slänga med en ny bakväxel + en vindjacka så man fick det fraktfritt på samma gång... det känns mer ekonomiskt då - visst blev det ~1.200 kr mer än jag hade tänkt spendera från början - men jag slipper iaf betala frakten! :-D :-D

det har ingen betydelse om allt finns inne när dom endå skickar fel, beställde 6st M5 titanskruvar och fick 5st M5 och 1st M6 :-/ Suck... T

Little Stereo skrev:
> det har ingen betydelse om allt finns inne när
> dom endå skickar fel, beställde 6st M5
> titanskruvar och fick 5st M5 och 1st M6 :-/
> Suck... T

Titanskruv köper man ifrån http://www.kvickmc.se/shop Skickas med posten och får fort

Passade på tillsammans med några andra lätta saker från Crc som kvickmc knappast har på hyllan... Tack för länken ivf :-) T
Edit: Crcs skruvar kostar mindre än hälften vad skruvarna kostar hos kvick... :-/

Senast redigerad av en moderator:
Såg de med om priserna Little Stereo men Kvick har en aning större utbud och mycket bra att ha och göra med.

Bang skrev:
> fastforward skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Köp lite extra slang, strumpor, ett däck
> eller
> > något annat som ändå går åt.
>
>
> Ska jag köpa extra grejer för drygt 800 för att
> få fri frakt?
>
> Jag har just nu allt jag behöver plus lite
> därtill. Om ingen ska köpa något kan jag ju
> lika gärna spara den tillsvidare, fast jag skulle
> behöva den där ryggsäcksöverdraget då det är
> mörkt ute...
Ahh, sorry. Blandade ihop det där du skrev om 233:- osv. Slangar för 800:- blir lite mycket ja... :)

Men jag hittar iaf alltid något jag behöver, typ ett par cykelbrallor till.

Bumpar och frågar om någon i götet ska beställa? Tänkte slå till på rea-däck till pendlaren, 2x90kr, men då känns en frakt på 110kr onödig.

Nej, jag ska inte ha något mer, det går att handla under 1000kr =)

ol__ skrev:
> Bumpar och frågar om någon i götet ska
> beställa? Tänkte slå till på rea-däck till
> pendlaren, 2x90kr, men då känns en frakt på
> 110kr onödig.
>
> Nej, jag ska inte ha något mer, det går att
> handla under 1000kr =)

jag ska snart droppa en beställning på crc. blir nog nån gång i helg. så jag kan ta med dina däck då, om du vill.

Tillbaka
Topp