Nalovardo Fatbike Race

Nalovardo Fatbike Race
Olas sa:
Då har jag anmält mig. Någon mer här som ska köra?

Kanske någon som körde i fjol och kan berätta mer om banan och loppet.
Jag körde förra året. Härlig stigning i början. I slutet på stigningen är man uppe på kalfjället. Sen går det utför tills man kommer ut på några myrar. Efter en sträcka på älven återstår bara en kort stigning upp till målet. Kul tävling. Tänkte köra i år igen.

Nalovardo Fatbike Race
jag körde förra året, siktar på att dyka upp får igen , men ja har ingen tjockis längre.... :(
banan var väl okej, fin natur, men ja ska satsa på top10 om ja ska dit, men vi får se.

Nalovardo Fatbike Race
Cannondale jekyl 1000 sa:
Olas sa:
Då har jag anmält mig. Någon mer här som ska köra?

Kanske någon som körde i fjol och kan berätta mer om banan och loppet.
Jag körde förra året. Härlig stigning i början. I slutet på stigningen är man uppe på kalfjället. Sen går det utför tills man kommer ut på några myrar. Efter en sträcka på älven återstår bara en kort stigning upp till målet. Kul tävling. Tänkte köra i år igen.

Låter lovande. Då får vi bara hoppas vädergudarna är med oss

Nalovardo Fatbike Race
Rompa sa:
jag körde förra året, siktar på att dyka upp får igen , men ja har ingen tjockis längre.... :(
banan var väl okej, fin natur, men ja ska satsa på top10 om ja ska dit, men vi får se.

Själv är målet att bara ha en go dag, men visst trampar man lite extra när det är race. Hoppas det löser sig med en hoj.

Nalovardo Fatbike Race
Årets upplaga kördes i ett helt fantastiskt fint väder. Ett fint arrangemang och en rolig och utmanande bana. För egen del blev det ett spännande lopp. Lyckades pricka en riktigt bra dagsform och resultatet blev långt över förväntan.

Tillbaka
Topp