Nån som handlat av Boardmanbikes.com?

Jag har varit inne på att köpa exakt den där hojen jag med! Har läst på en del forum, och folk verkar nöjda helt klart, bra omdöme har den fått bl.a på Bikeradar.com. Enda större frågetecknet verkar väl vara att de bara har 2 års garanti på ramen, och om det skulle vara någon "issue" vad gäller kvalitén..

Sist jag kollade skeppade de inte till Sverige hur som helst. Var inne på att flyga hem en själv, men vete fasen..

Edit: Folket på Halfords ska enligt forumen vara ena sopor på att montera. Många som har haft problem med lösa ekrar, dåligt inställda växlar och bromsar, etc. Om det är ett minus är väl upp till var och en..

Senast redigerad av en moderator:
Nu blev jag osäker på vad jag fick det ifrån att de inte skickar till Sverige, det kanske var för att just den storleken inte fanns i lager. Hm.. för nu när jag provar kommer jag vidare till "Delivery Details"-sidan, där det dock tar tvärstopp då postnumret sägs vara "Invalid" trots att jag valt "Other" på "Country".. så det går kanske inte ändå. Såg att någon tipsade om Boardman i någon tråd på funbeat.se, så det borde ju gå att få hit den tycker man..

Planet-x:en är ju ett alternativ i paritet, även om jag personligen har lite svårt för dess utseende "i fören"..

Edit: Under "Delivery information" står det att "We will only deliver to addresses within the United Kingdom.".. så var det ja..

Senast redigerad av en moderator:
torch skrev:

> Planet-x:en är ju ett alternativ i paritet, även
> om jag personligen har lite svårt för dess
> utseende "i fören"..

Nä jag håller med om att den inte är bland det snyggaste jag sett. Men tanken är att nån gång i framtiden byta upp mig till titanram. Men lite svart kokosplast får funka tills vidare. Sån e väl planen...

Tillbaka
Topp