Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han som äger den verkar inte veta nånting och jag har inte kunnat inspektera den fysiskt än.Tjenis! Omärkt och några år på nacken, kvalitetsgrejor för tiden av olika sorter... Jag skulle gissa att någon tagit hem en ram och plockat på grejor själv. Under vevpartiet eller där det möter bakhjulet finns oftast info. om ramnummer. Man kanske bara får veta vem som tillverkat ramen, men det kan ju vara en början.
Har du ingen historik själv?
Glömde: Har aldrig sett sån flaskhållare. Snygg, modern klassiker.
Bra där!! Vad är det för bredd som gäller inom lvg idag?Kontrollera hur breda däck som får plats. Det ser ganska trångt ut med de som sitter på.
Även om ramen är bra kanske du inte vill köra med 23 mm däck?
28 går att klämma in i Force fälgbromsar. Komfortablare och snabbare.Bra där!! Vad är det för bredd som gäller inom lvg idag?
Hallå i stugan! Är det någon som vet vad detta är för hoj? Kina? Bra Kina eller dåligt Kina?
Vad är det för ram och om möjligt hjulen
Hallå i stugan! Är det någon som vet vad detta är för hoj? Kina? Bra Kina eller dåligt Kina?
Vad är det för ram och om möjligt hjulen?
Visa bilaga 762230Visa bilaga 762231Visa bilaga 762234Visa bilaga 762235Visa bilaga 762233Visa bilaga 762232
Visa bilaga 762230Visa bilaga 762231Visa bilaga 762234Visa bilaga 762235Visa bilaga 762233Visa bilaga 762232
Den är inte tjålad då?Han som äger den verkar inte veta nånting och jag har inte kunnat inspektera den fysiskt än.
Tänkte ifall nån inbiten här på happy visste vad det är vi tittar på för något! Haha
Får försök reda i det när jag är på plats. Vill bara ha en hyfsad räser till och från jobb en period och kan tänka mig Kina-kopia så länge det är en hållbar och hyfsat vettig konstruktion.
Så länge skiten håller och energin går framåt på den så duger det för mig!
Tack för svar!
1. LOOK är ett franskt cykelmärke.Look är ett Belgiskt Cykel Fabrikat.
Säljaren säger sig ha digitalt köpekontrakt från då han köpte den av tidigare ägare. Grejen är att han snackar knappt norska och knackig engelska (jag bor alltså i Norge).Den är inte tjålad då?
Svårt att se att det skulle vara en äkta märkes-ram jag med. Kan det vara en kopia av någon LOOK-modell?1. LOOK är ett franskt cykelmärke.
2. Cykeln är med stor sannolikhet inte en LOOK, trots klibban på ramen.
Japp han säger det. Så blir spännande att se på det när jag är på plats. Tror bara han köpt en billig kina-hoj utan att ha någon kunskap.Säljaren kan väl uppvisa kvitto?
Alla sparar inte sina kvitton än värre om man köper den i andra hand.Säljaren kan väl uppvisa kvitto?