Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle betrakta dessa frågeställningar som tämligen hypotetiska. Jag skulle dock gladeligen avsäga mig en eventuell andel i prissumman om det skulle bli fred i den delen av världen.Luthman Photography sa:GoranS sa:Om denna tråd lyckas lösa Israel/Palestina-frågan lär nog ett cykelforum för första gången i världshistorien ha ett nobelpris som i en liten ask. Den där frågan är så infekterad och polariserande att jag har oerhört svårt att se att den skulle få någon lösning under min livstid.
En tidigare tråd fick mig ju att prova nya påläggskombinationer på rostat bröd så jag ser möjligheterna som stora för att lösa den konflikten.
OM happy nu skulle få fredspriset, måste alla medlemmar dela på prissumman, eller bara de som skrivit i tråden? Eller hamnar alla slantarna på Freerides kontor?
Vi är ju inte särskilt överens, så något fredspris är inte aktuellt.Luthman Photography sa:GoranS sa:Om denna tråd lyckas lösa Israel/Palestina-frågan lär nog ett cykelforum för första gången i världshistorien ha ett nobelpris som i en liten ask. Den där frågan är så infekterad och polariserande att jag har oerhört svårt att se att den skulle få någon lösning under min livstid.
En tidigare tråd fick mig ju att prova nya påläggskombinationer på rostat bröd så jag ser möjligheterna som stora för att lösa den konflikten.
OM happy nu skulle få fredspriset, måste alla medlemmar dela på prissumman, eller bara de som skrivit i tråden? Eller hamnar alla slantarna på Freerides kontor?
borano20 sa:Hej.. Lösa hundar ska kallas in på ett ( 1 ) kommando. Det är vad lagen säger. Vid tillfälle, fråga hundägaren om lagen gäller denne också... mvh borano20
GoranS sa:Om denna tråd lyckas lösa Israel/Palestina-frågan lär nog ett cykelforum för första gången i världshistorien ha ett nobelpris som i en liten ask. Den där frågan är så infekterad och polariserande att jag har oerhört svårt att se att den skulle få någon lösning under min livstid.
Örjan Lax sa:Yassir Arafat fick väl fredspris trots att han bara lallade omkring och flinade med Palme och åkte omkring i en Beirut-Merca under halva 70-talet... Lurig gubbe. ?
+1Kalle med K sa:Det finns bara två sorters cyklister: Dom som är för en tvåstatslösning och dom som inte är det!
Jag skulle kunna tänka mig att leva med den "delskammen" om de lyckas få verklig fred där.rln sa:GoranS sa:Om denna tråd lyckas lösa Israel/Palestina-frågan lär nog ett cykelforum för första gången i världshistorien ha ett nobelpris som i en liten ask. Den där frågan är så infekterad och polariserande att jag har oerhört svårt att se att den skulle få någon lösning under min livstid.
Då skulle happyride delvis hamna i väldigt dåligt sällskap. Vissa av pristagarna har varit med om att släppa tonvis med bomber.
borano20 sa:Hej.. Lösa hundar ska kallas in på ett ( 1 ) kommando. Det är vad lagen säger. Vid tillfälle, fråga hundägaren om lagen gäller denne också... mvh borano20
GoranS sa:Den där frågan är så infekterad och polariserande
Oskar sa:Örjan Lax sa:Yassir Arafat fick väl fredspris trots att han bara lallade omkring och flinade med Palme och åkte omkring i en Beirut-Merca under halva 70-talet... Lurig gubbe. ?
Det bör väl för ordningens skull påpekas att Yassir Arafat fick fredspriset tillsammans med Shimon Peres och Yitzhak Rabin (d.v.s. två israeler).
https://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Hundar-i-naturen/H. sa:Måndag? Iofs röd dag på onsdag, men ändå!?
Foto: Luthman photography
Miss Lycka 2.0 sa:6-dagars kriget 1967 startades av Israel.
sdx sa:https://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Hundar-i-naturen/H. sa:Måndag? Iofs röd dag på onsdag, men ändå!?
Såg det ej smart koppel.Luthman Photography sa:sdx sa:https://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Hundar-i-naturen/H. sa:Måndag? Iofs röd dag på onsdag, men ändå!?
Hunden är kopplad på båda bilderna.
Utveckla.sdx sa:https://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Hundar-i-naturen/H. sa:Måndag? Iofs röd dag på onsdag, men ändå!?