Nightmare Classic (Årets roligaste tävling,,,i mörker scary)

• Trådstartare Trådstartare Master medlem
  • Start datum Start datum
M

Master medlem

Guest
Hallå!!!!!
Alla happymtb`are nu e de dags för en riktigt rolig tävling nightmare classic(lördagen den 8 oktober), som gbg klubben Ck master arrangerar... Ungdomsklasserna kör på dagen och resten kör i mörker med lampa,sista anmälnings dag är 27 september...Nytt för i år är att junior,senior är borta och de är bara en sportklass...Vi hälsar alla hjärtligt välkommna till en riktig höjdar dag (kväll). För att läsa mer se inbjudan till tävlingen. http://www.ckmaster.com/tavling/inbjudan/InbjudanNightmare2005.pdf

De kör i 40 min den som kommer in först vid 40 min vinner.... man brukar hinna med 3 varv :::::Ps de e grymt kul!!!!!!

Aha, då kan man köra jättelångsamt ett varv och komma i mål på exakt 40 minuter och vinna? ;-) Jag kanske dyker upp...

/Leo

När banan är färdiglagd så kör vi ett varv och bestämmer därefter hur många varv som krävs. Jag skulle gissa på att det blir 4 varv. Ni som var med och körde med Happy i torsdags (eller kört tävlingen innan) vet den ungefärliga bansträckningen.

Japp som en trogen Night Mare cyklist från min unga år så kommer jag i år igen, kan intyga detta är en grymt roligt tävling!!

hm, dags för en comeback alltså. bara kört detta loppet en gång så det skulle vara kul, ta några öl på vägen hem också.

Hur är det med alla träd och sånt var där för 1,5 månad sen och du var det nästan omöjligt iskogen!?

HALLO!
De typ 3-5 stor träd som ska bort sen är bana som ny och de ska väl göras i veckan typ. Vi fick dessutom hjälp av triathlon vast som använde sig av ett inslag från nightmare på deras duathlon så dom har rensat lite.....

///Nightmare älskare

40 Minuter kanske man orkar..
Fast det är ju om jag vinner då förstås. Kaanske blir ute lite längre

Vad kostar en engångslicens?
Och skriv nu inte " Sökfunktionen dummer!" när det går fortare att skriva " 50;-"
(Eller vad det nu kostar..)

//Jubel

Tillbaka
Topp