Norvelo finns de mer?

Norvelo finns de mer?
Jag var förbi Norvelo på Vanadisvägen i dag, behövde hjälp med ett vevlager. Tom lokal. ”Flyttat till Herkulesgatan 24” (tror det sttod 24). Åkte dit. Inget. Googlar. Hittar då Bergsunds Strand. Men nu är jag hemma, pallar inte åka dit och kolla. Finns dom öht fortfarande?

Norvelo finns de mer?
Då har det varit nedlagt i 7,5 år, men det är förstås inte sant.
Janne brukar vi anlita som mek på Roslagsvåren och Roslagshösten.

Norvelo finns de mer?
Så han jobbar bara svart? Jag har ingen aning om vem han är, men även enskilda firmor behöver F-skattsedel så om han inte driver verksamhet i annat firmanamn så är det svart - eller?

Senast ändrad:
Norvelo finns de mer?
staine sa:
Jag var förbi Norvelo på Vanadisvägen i dag, behövde hjälp med ett vevlager. Tom lokal. ”Flyttat till Herkulesgatan 24” (tror det sttod 24). Åkte dit. Inget. Googlar. Hittar då Bergsunds Strand. Men nu är jag hemma, pallar inte åka dit och kolla. Finns dom öht fortfarande?

Janne finns på Herkulesgatan. Han hade nog bara stängt då det bara var några dagar sedan han flyttade dit så har nog en del annat att stå i just nu innan mera normala öppettider kommer igång. Dock oklart om detta är den "permanenta" adressen för butiken fortfarande tror jag. Men tillsvidare iaf

Tillbaka
Topp