Makten
Aktiv medlem
Nu lämnar jag forumet
Ja, men det finns inga åsikter som är förbjudna på Flashback, lyckligtvis.Det är väl rätt mycket hårdare modererat än happy?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det finns inga åsikter som är förbjudna på Flashback, lyckligtvis.Det är väl rätt mycket hårdare modererat än happy?
Som sagt, nu tror jag inte det var själva varningen, utan att bli anklagad för att ha begått ett brott som fick Elhojtok att ledsna. Det är viss skillnad.Hursomhelst, att som TS besluta sig för att lämna forumet (och framför allt att starta en tråd för att förkunna detta) bara för att man får en tillsägelse från en moderator måste ju betraktas som oerhört lättkränkt.
Bara för att förstå, lade du in alla annonser på en gång, eller återpostade du en och en efter att ha blivit varnad?Stämmer ! Allt för bikepacking!
Ändå tycker jag att en månad för det känns lite..
Räcker nån varning, och BORT med annonser!!!
Enligt mig för en månad, borde man verkligen förtjäna.
Sålde ingen MEIN KAMPF på svenska, eller hembränt.
Hans agerande påminner lite om dörrvakt på ett nattklubb; varför kan jag inte komma in? För att JAG vill inte att du kommer in![]()
Man kan diskutera det mesta, men när en väldigt motorsvag F1-bil kan klassas som cykel, så är det inte riktigt känsligheten som är problemet. :)Sedan är ju vissa saker känsligare än andra.
Att diskutera elcykling och i synnerhet elcykling i naturen, då j-vlar är man ute på djupt vatten här! ?
Det är ju inte ens vinter än...och denna och ett par andra trådar närmast urartar. Ut och cukla med er :-)
Kanske skall kolla till den där snickerboatråden.
Hallå alla, dags att lämna forumet nu! (om ni ska hinna med en vända med kompisen innan det blir mörkt alltså...)
Visa bilaga 656435
Påstår du att det finns ubåtar som klassas som cyklar nu också?Sedan är ju vissa saker känsligare än andra.
Att diskutera elcykling och i synnerhet elcykling i naturen, då j-vlar är man ute på djupt vatten här! ?
Ja, men det finns inga åsikter som är förbjudna på Flashback, lyckligtvis.
Men det var ju det TS blev dömd för. Så då är ju happy som flashback.Jo, sådana som faller under HMF.
Du är inte ensam.Först fattade jag ingenting, men nu fattar jag ännu mindre.
Men det var ju det TS blev dömd för. Så då är ju happy som flashback.
Ibland kan det vara bra att få möta människors innersta ocensurerade tankar.Möjligen just gällande den detaljen, ja. Men skit i samma, jag mår illa bara jag tänker på flashback, fy f-n rent ut sagt. Om man naivt trott gott om mänskligheten innan ska man gå in några timmar på flashback och få sig ett skönt uppvaknande. ? Tror aldrig någonsin jag sett så mycket ondska och läst så många skruvade åsikter som där, det är rent själadödande.
Låter som är el-cyklister allihop på flaschback ?Ibland kan det vara bra att få möta människors innersta ocensurerade tankar.
Flashback är hårt modererat, men inte efter åsikter.
Jag lämnar den här här.
Visa bilaga 656408
Lycka till med att förbjuda åsikter! Hur skulle det gå till? Hjärntvätt?Jo, sådana som faller under HMF.
alla annonser på en gångBara för att förstå, lade du in alla annonser på en gång, eller återpostade du en och en efter att ha blivit varnad?
Kan tycka att om det är det första så är det onödigt hårt mot en ny användare (men jag skulle inte bli förvånad…), om det är det andra så var det välförtjänt ;-)
Om man uttrycker dem som just hets mot folkgrupp ja. Tolkningen där är tämligen annorlunda mot i svensk domstol skulle jag säga. Betydligt rimligare än den helt absurda formuleringen i lagen som inte har ett skvatt med "hets" att göra.Jo, sådana som faller under HMF.
Äntligen!Nu är jag här!
Din buse!Nu är jag här!
Äntligen!Hoppet lever kvar. Världen tycker att vi behöver deo.... till våra soptunnor.... för 229 SEK....
Visa bilaga 656513
En av de bästa funktionerna på forumet är faktiskt den här lilla knappen…
Visa bilaga 656436
…..och den trycker jag på nu.
Ha det! ??
Marknaden har aldrig fel!Äntligen!
Ytterst begränsad nivå på cykeldiskussionerna där tyvärr.Förstår inte vad alla gör här. Det där flashback verkar mycket bättre? Hade alla hängt där, så hade jag fått de lugnt här.
När ja blir stor o köpt el-cykel så ska jag titta påt ?Förstår inte vad alla gör här. Det där flashback verkar mycket bättre? Hade alla hängt där, så hade jag fått de lugnt här.
Fast det är rätt få som är här för att diskutera cykel ändå :pYtterst begränsad nivå på cykeldiskussionerna där tyvärr.
Flashback är inte bättre, det är något annat. HR är bra på sitt och FB på sitt.Förstår inte vad alla gör här. Det där flashback verkar mycket bättre? Hade alla hängt där, så hade jag fått de lugnt här.
Nä. Och som vi längtat!Marknaden har aldrig fel!
Vem har en Slingshot?Men hur gick det nu med Slingshoten? Blev den klar, och blev den cyklad på?
Det här är en diskussion om cykelforum. Ganska nära internetcykling ändå.Fast det är rätt få som är här för att diskutera cykel ändå :p
Hur många satt och darrade på klickfingret för att slänga in en traditionell "sidan-tre-bild" i den här tråden, men fegade ur och raderade sitt utkast? Fegisar!![]()
Jag gjorde det redan på förstasidan: https://happyride.se/forum/threads/nu-laemnar-jag-forumet.3698694/#post-4373454Hur många satt och darrade på klickfingret för att slänga in en traditionell "sidan-tre-bild" i den här tråden, men fegade ur och raderade sitt utkast? Fegisar!![]()
Någon jävla ordning får det väll lov att vara på ett fora. Vänta tills sidan tre i fortsättningen.Jag gjorde det redan på förstasidan: https://happyride.se/forum/threads/nu-laemnar-jag-forumet.3698694/#post-4373454
Var det verkligen så? Eller är det din åsikt?Som sagt, nu tror jag inte det var själva varningen, utan att bli anklagad för att ha begått ett brott som fick Elhojtok att ledsna. Det är viss skillnad.
Jag är fan glad att jag vaknade. :pTjena!
Jag fortsätter oordningen då.
Visa bilaga 656684
Ja, den var riktigt fet, men jag hörde att @marr vaknade på fel sida idag.