Nu lämnar jag forumet

• Trådstartare Trådstartare Elhojtok
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    ot
Nu lämnar jag forumet
varför hålla på å vaxa?

1713975862250.png

Senast ändrad:
Nu lämnar jag forumet
Pendlar inte, cyklar som motion. Numera bara 3-4 mil, var betydligt mer förut
Aha. Förstår kanske inte helt och hållet hur det inte blir pendling när du ska ta hem datorn från jobbet osv..?

Flaskhållare fungerar inte för att flaskor är för svåra?

Ursäkta om jag är trög, försöker hjälpa till..?

Nu lämnar jag forumet
Gör som turisterna och häng en av ryggsäckarna på magen. Det är förmodligen en riktigt dålig idé ur ett cykelperspektiv, men du kan alltid skoja om att den extra ryggsäcken blev en magsäck. En bonus är att du kan stånka lite, göra en masa gubbljud och säga att "oj, nu vet jag hur det känns att vara gravid" och få en massa pluspoäng från alla mammor där ute.
Aeromage är ju det nya inom TT

Nu lämnar jag forumet
Aha. Förstår kanske inte helt och hållet hur det inte blir pendling när du ska ta hem datorn från jobbet osv..?

Flaskhållare fungerar inte för att flaskor är för svåra?

Ursäkta om jag är trög, försöker hjälpa till..?
Med flaskor så dricker jag dåligt. Om jag har en camelbak dricker jag lite hela tiden. Har jag en flaska så dricker jag antingen allt på en gång eller har vatten krav för att jag försöker ekonomisera med vattnet - vilket gör att cyklingen inte gått så bra

Nu lämnar jag forumet
Med flaskor så dricker jag dåligt. Om jag har en camelbak dricker jag lite hela tiden. Har jag en flaska så dricker jag antingen allt på en gång eller har vatten krav för att jag försöker ekonomisera med vattnet - vilket gör att cyklingen inte gått så bra
Aha.. Slänger ut en teori: din kropp säger till om du behöver vatten. Om du har nappflaska precis intill munnen är sannolikheten större att du okynnesdricker, medan om du har flaska så kommer du dricka när du behöver. Sant eller falskt??

Nu lämnar jag forumet
Svara JA om du vill ha min 5 stegs guide om hur man lämnar ett cykelforum för endast 99 kr.

Nu lämnar jag forumet
En fråga bara innan jag lämnar forumet. Man har bara en servett. Och hushållspappret är slut. Samt för långt till affären. Och så har man en målarpensel som man just har tvättat. Och så är man snorig. Då finns det bara två möjligheter. Snor på penseln eller färgrester i näsan? Hur hade ni gjort?

Nu lämnar jag forumet
En fråga bara innan jag lämnar forumet. Man har bara en servett. Och hushållspappret är slut. Samt för långt till affären. Och så har man en målarpensel som man just har tvättat. Och så är man snorig. Då finns det bara två möjligheter. Snor på penseln eller färgrester i näsan? Hur hade ni gjort?
Förena nytta med nöje, för in pensel i anus, det tredje alternativet. Låt snor rinna och lämna forumet!

Nu lämnar jag forumet
Jag kom på en sak. Min lilla 5-åring kan nån gång hemfalla åt kiss och bajshumor. Det är inte ovanligt i den åldern. Men då brukar jag säga åt henne att ta fram sin cykel och så ge sig ut och cykla riktigt fort riktigt länge, runt runt i parken. Det brukar hjälpa.

Nu lämnar jag forumet
I’d like to leave the country
for a month of Sundays
Burn the town where I was born

Nu lämnar jag forumet
Do what thy manhood bids thee do, from none but self expect applause;
He noblest lives and noblest dies who makes and keeps his self-made laws.

Nu lämnar jag forumet
Hell is worth all that, natural habitat
Just a rhyme without a reason
Never-ending maze, drift on numbered days
Now your life is out of season

Tillbaka
Topp