Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur långt pendlar du för att behöva dricka vatten under turen då? Dricka lite hemma, sen på jobbet, sen färdigt.För att dricka tillräckligt med vatten, är usel på att ekonomisera med flaskor. Att ha allt i samma rygga var lite planen
Pendlar inte, cyklar som motion. Numera bara 3-4 mil, var betydligt mer förutHur långt pendlar du för att behöva dricka vatten under turen då? Dricka lite hemma, sen på jobbet, sen färdigt.
Aha. Förstår kanske inte helt och hållet hur det inte blir pendling när du ska ta hem datorn från jobbet osv..?Pendlar inte, cyklar som motion. Numera bara 3-4 mil, var betydligt mer förut
Aeromage är ju det nya inom TTGör som turisterna och häng en av ryggsäckarna på magen. Det är förmodligen en riktigt dålig idé ur ett cykelperspektiv, men du kan alltid skoja om att den extra ryggsäcken blev en magsäck. En bonus är att du kan stånka lite, göra en masa gubbljud och säga att "oj, nu vet jag hur det känns att vara gravid" och få en massa pluspoäng från alla mammor där ute.
Med flaskor så dricker jag dåligt. Om jag har en camelbak dricker jag lite hela tiden. Har jag en flaska så dricker jag antingen allt på en gång eller har vatten krav för att jag försöker ekonomisera med vattnet - vilket gör att cyklingen inte gått så braAha. Förstår kanske inte helt och hållet hur det inte blir pendling när du ska ta hem datorn från jobbet osv..?
Flaskhållare fungerar inte för att flaskor är för svåra?
Ursäkta om jag är trög, försöker hjälpa till..?
Aha.. Slänger ut en teori: din kropp säger till om du behöver vatten. Om du har nappflaska precis intill munnen är sannolikheten större att du okynnesdricker, medan om du har flaska så kommer du dricka när du behöver. Sant eller falskt??Med flaskor så dricker jag dåligt. Om jag har en camelbak dricker jag lite hela tiden. Har jag en flaska så dricker jag antingen allt på en gång eller har vatten krav för att jag försöker ekonomisera med vattnet - vilket gör att cyklingen inte gått så bra
Falskt.Aha.. Slänger ut en teori: din kropp säger till om du behöver vatten. Om du har nappflaska precis intill munnen är sannolikheten större att du okynnesdricker, medan om du har flaska så kommer du dricka när du behöver. Sant eller falskt??
Ok, då lämnar jag forumet.?Falskt.
En knapphålssöm runt det, så är du hemma.
Jag hade också lämnat, men nu är jag tillbaka!Nu lämnar jag forumet (ska gå och äta lunch)
Äh, bara fylla på med silvertejp :DEn knapphålssöm runt det, så är du hemma.
Bara 99 kr för att få lämna forumet!? Jag trodde man skulle få betala betydligt mycket mer för att få lämnaSvara JA om du vill ha min 5 stegs guide om hur man lämnar ett cykelforum för endast 99 kr.
Förena nytta med nöje, för in pensel i anus, det tredje alternativet. Låt snor rinna och lämna forumet!En fråga bara innan jag lämnar forumet. Man har bara en servett. Och hushållspappret är slut. Samt för långt till affären. Och så har man en målarpensel som man just har tvättat. Och så är man snorig. Då finns det bara två möjligheter. Snor på penseln eller färgrester i näsan? Hur hade ni gjort?
Nja, en av mina närmaste vänner köpte hans hus, och jag skulle säga att världen trots allt gått vidare hyggligt.Ni vet väl att det inte är en slump att hela välden gick åt helvete 2016, samma år som Olle Ljungström dog?
Du är på rätt spår, men har fel. Det beror på att Lemmy och David Bowie dog.Ni vet väl att det inte är en slump att hela välden gick åt helvete 2016, samma år som Olle Ljungström dog?
Tack! TCM har jag någon rabatt eller refunder på också, så det skadar inte.Alla är skapligt snabba men TCM litar jag mest för snabb leverans, sen kanske Bikeable.
Finns det någon tråd för oss som INTE lämnar forumet?
Inget stort intresse för att stanna uppenbarligen. Bara 19 inlägg i den tråden.
Man bör stå upp för principer.Brexiteffekten; vi vill lämna trots att vi förlorar på det
”Det är inte pengarna advokaten, det är principen!”Man bör stå upp för principer.