Ny grawel cykel ägare.

Ny grawel cykel ägare.
Menar du vad som är snyggt till solblekt-grön? Ursäkta, Celeste. Flaskhållare har standardiserade skruvhål, och passningen på sadelväskor beror ju en del på platsen under sadeln vilket kan variera med hur högt du har sadeln och hur långt fram och bak den sitter osv

Ny grawel cykel ägare.
Jag tänkte mer att trek har ju mest bontrager som sina delar och att bianchi kanske hadde något genomgående som de kör helt enkelt. Scott har väll mycket med syndrom

Ny grawel cykel ägare.
Funnits men på senare år verkar de inte prioriterat det, så det mesta är gammalt daterat bös.

Om svårt hitta Bianchi-brandat finns det rätt passande flaskställ åtminstone från Tacx. Har ett par såna här på min grushoj, i klassisk celeste

Senast ändrad:
Ny grawel cykel ägare.
Den jag bestält är sand färg på.
bianchi-arcadex-comp-grx822-2024-gravelcykel.webp

Ny grawel cykel ägare.
Heresi! En Bianchi utan en droppe av den rätta färgen :oops:
Men bortsett från det är den ju jäkligt snygg! Men inte rätt ändå. Hade det varit ett annat märke så!
Till den skulle jag nog hålla mig till alla påhängsatteraljer i heltsvart vart fall.

Senast ändrad:
Ny grawel cykel ägare.
Jag skulle säga att det inte spelar någon som helst roll vilket märke det är. Styre/sadel/stolpe/grupp/hjul är svarta så då tycker jag gott du kan ha svarta flaskhållare.

Om du vill ha väskor tycker jag återigen svart/grå, eller försöka matcha med ramfärgen (som jag gissar är mer beige än guld som på bilden) och föreslår i såfall jordnära toner.

Tillbaka
Topp