Petri skrev:
-------------------------------------------------------
> inser nu att det var ett misstag att skriva nåt
> om hemsidan eller mitt nya jobb
> ja så det kan bli
Gör alla lätta jobb som du är säker på att du klarar. Gör dem med en glad min och hög servicegrad, ta in saker som blivit fel, fixa det utan suckar och utan extra kostnad. Skruva som en galning med dina egna hojar på fritiden och när det blir nån lucka. Läs mycket tills du förstår och minns, det gäller särskilt monteringsanvisningar där felaktigheter leder till haveri, utebliven cykling, eller stora kostnader. Var ödmjuk inför uppgiften och ta inte mer betalt än rimligt, ta inte på dig jobb som du inte ror i land. Framförallt var ärlig mot dig själv och alla andra så har du störst chans att fixa det. Bit ihop och ge det en ärlig chans, kom ihåg att kunden alltid har rätt även när han har fel, det gäller bara att förklara eller lösa det på ett sånt sätt att de blir nöjda och kommer tillbaka. Det är nog stor chans att det mesta folk behöver hjälp med är enklare än det folk på Happy ger sig in på. Min gissning är att du kan hantera 70% av behovet direkt, 15% får du öva upp dig på själv, 15% bör du nog avsäga dig eller se till att få gå kurser så att du får en certifierad utbildning på dem. Text på ett forum säger inte allt om vem man är eller vad man kan, även om jag ärligt måste säga att marknadsföring inte är din starka sida. Men alla har ju någon eller några svagheter. Lycka till.