Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
purre sa:Får inte bort vevlagret. Är det vanligt att det brukar sitta som berget? Är bara ett år gammalt och bytt hos lbs. Står tighten och en pil. Så logiskt är att dra åt motsatt håll.
mikipedia_ sa:Mitt lager blev nästan söndervåldat när jag skulle flytta över det till nya ramen, så hårt som fan kan det sitta!
purre sa:mikipedia_ sa:Mitt lager blev nästan söndervåldat när jag skulle flytta över det till nya ramen, så hårt som fan kan det sitta!
Jo. Vill ju inte dra sönder något.
leffo sa:Man ska väl bara dra dit dem med handkraft...?
patten sa:Är det någon som inte klarar av att dra 30-40 nm med handkraft? Dum fråga till cyklister kanske...
purre sa:Ska jag använda fett, eller ska det va torrt när jag pressar kopparna för styrlagret i ramen?
purre sa:Ska jag använda fett, eller ska det va torrt när jag pressar kopparna för styrlagret i ramen?
purre sa:Börjar ta sig.
Dagens shopping
Ska konvertera till 1x10. Funderar på att byta ut bakväxeln från en Deore shadow+ till en zee. Onödigt?
mikipedia_ sa:Instämmer med ovan hyllningar.
Det ser ut som vajer/slang till höger går på högersida? Det rekomenderas att köra ut på vänstersida och svepa runt ht till högerhandtag.