Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tråkig trend att man måste ner på 120-130 mm slag för att få nåt som väger under 15 kg och går att trampa numera.Det är en jättefin prisvärd cykel.
Vad man kan komma ihåg är att alla tillverkare verkar göra alla sina modeller tyngre och "kralligare" för varje år så om du är ute efter en vanlig stigcykel skulle jag kolla på YT Izzo. Om du däremot nån gång ibland cyklar liftburet eller kanske tävlar enduro passar Jeffsyn bättre.
Har ingen erfarenhet själv men jag skulle gissa att det är ungefär samma eller lite långsammare. Om du vill ha lite mer lättrullat kan du ju titta på ex Forekaster/Rekon alternativt bara byta bakdäck. DHF/DHR II är ju en ganska utförsorienterad kombo.Hur rullar dhf maxxterra exo+/dhr 2 maxxterra exo+ i jämnförelse?
Har för mig att aggressor är för hård packad terräng vilket vi sällan har i Sverige. Jag tror att rekon eller nya forekaster skulle vara bättre alternativ.Jag funderar lite på dhr 2 maxxterra exo 2.4/aggressor exo 2.3 som ett mellanting.
Många verkar gilla dhr som framdäck
På gamla cykeln hade jag butcher grid t9/eliminator grid t7.
Hur rullar dhf maxxterra exo+/dhr 2 maxxterra exo+ i jämnförelse?