Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Vad herrarna ovan menar är nej
Om du inte har nyckel eller låsets kodkort kan du slänga låset i metallåtervinningen.
jomper sa:Kan vem som helst göra kopior av dem om man har en nyckel kvar?
Har både ett granit och ett ståloflex med bara en nyckel vardera..
ForesterGuy sa:Surely you jest?
Konvalj sa:Jag har gjort nyckelkopior (Abus) hos en skomakare/nyckelslipare som ligger i Rådmansgatans T-bana. Inte originalämne men ser liknande ut och har fungerat bra. Tror det kostade 100kr per nyckel.
Pfaff sa:Konvalj sa:Jag har gjort nyckelkopior (Abus) hos en skomakare/nyckelslipare som ligger i Rådmansgatans T-bana. Inte originalämne men ser liknande ut och har fungerat bra. Tror det kostade 100kr per nyckel.
Men TS problem är väl att nyckel saknas?
Stumpy sa:Pfaff sa:Konvalj sa:Jag har gjort nyckelkopior (Abus) hos en skomakare/nyckelslipare som ligger i Rådmansgatans T-bana. Inte originalämne men ser liknande ut och har fungerat bra. Tror det kostade 100kr per nyckel.
Tror det svaret var till jompers trådkapning.
Pfaff sa:Stumpy sa:Pfaff sa:Konvalj sa:Jag har gjort nyckelkopior (Abus) hos en skomakare/nyckelslipare som ligger i Rådmansgatans T-bana. Inte originalämne men ser liknande ut och har fungerat bra. Tror det kostade 100kr per nyckel.
Tror det svaret var till jompers trådkapning.
Anarki!
Det var vår ett uppenbart reklaminlägg som du sen citerade. Hade ju sett konstigt ut med ditt svar om de bara hade tagit bort första inlägget.Märklig moderering.. någon svarade i går i tråden, det är också raderat, jag svarade att Shirley nog F5:at i sex år snart… resultatet, raderat kl 05:36 i natt.
Visa bilaga 594314
Ibland undrar jag om sån här siffror är sakliga fakta eller gängse reklam-hype.Jag har för mig att det är 10000 olika redan på basmodellen.
Ok. Förstår men minns inte, eller tänkte på att jag citerade en länk eller att det var reklam. Men det är klart reggar man sig för att skriva just det så blir det ju lite mer uppenbart. Det var något om en lösning för ts…Jo @thomalin jag raderade ditt inlägg med, eftersom det du citerade var reklam. Jag ville varken ha kvar reklamlänken eller den avsomnade tråden på första sidan. Därför skrev jag i notisen varför jag raderade ditt inlägg med.
Men nu är vi här. Undra hur det går för ts...