Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Jag körde Guide RE på en testhoj i fjol och dem gillade jag. Hade dem ifs bara i några månader så jag kan inte säga något om hållbarhet över tid eller om de är bökiga att serva. De jag testade gav rejält med bett och hade lagom modulation. Det var inga problem att släppa ankar från den fart jag vågade köra rakt nerför fjäll med i alla fall.
Inte konstigare än att inte kunna känna när gaffeln behövde service förra året, att ekrar är lösa som överkokt spaghetti och andra liknande rätt normala saker.jofahjalm sa:Det är konstigt att inte känna skillnad på R och RS eftersom det skiljer mycket i free stroke mellan dom.
jofahjalm sa:Nej, men man kanske inte ska lita på att det inte är någon kännbar skillnad för sig själv från det uttalandet.
Allt som står på internet är sant. Det är sen gammalt.jofahjalm sa:Nej, men man kanske inte ska lita på att det inte är någon kännbar skillnad för sig själv från det uttalandet.
Har marr kapat ditt konto?EST sa:Hope är bäst inget att fundera över?
Crossmax sa:Har marr kapat ditt konto?EST sa:Hope är bäst inget att fundera över?
marr sa:Crossmax sa:Har marr kapat ditt konto?EST sa:Hope är bäst inget att fundera över?
Tönt ;)
Enligt den grafen borde det vara svårt att känna skillnad mellan Code RSC och 4-kolvs XTR. Hmmm...happymtb.fr sa:Trickstuff har gjort lite egna mätningar:
Nej. Det som saknas är hur mycket man behöver förflytta handtaget för att åstadkomma den angivna fingertrycket.Lingon sa:Enligt den grafen borde det vara svårt att känna skillnad mellan Code RSC och 4-kolvs XTR. Hmmm...happymtb.fr sa:Trickstuff har gjort lite egna mätningar:
Aha såklart, utan den infon har ju grafen ett begränsat värde för att beskriva hur bromsen kommer att upplevas. Borde gå att illustrera på nåt bättre sätt. :)happymtb.fr sa:Nej. Det som saknas är hur mycket man behöver förflytta handtaget för att åstadkomma den angivna fingertrycket.Lingon sa:Enligt den grafen borde det vara svårt att känna skillnad mellan Code RSC och 4-kolvs XTR. Hmmm...happymtb.fr sa:Trickstuff har gjort lite egna mätningar:
En del info går att hitta här också: https://m.pinkbike.com/news/review-hayes-dominion-a4-brake.html