Nya hojen!

Kneecap

Aktiv medlem
Nya hojen!
Tjena!

Dom är ju snygga men Fauxbar är inte riktigt min grej, även om pivotpunkten verkar riktigt vettigt placerad. Men annars plockar dom en hel del poäng på min lista.

För övrigt är bilden tagen från fel sida, fel växel ligger i, vevarmarna är i fel vinkel, ventilerna är i fel läge och cykeln bör stå i en sunkig soffa. Lika bra att säga det innan maffian påpekar det. Men jag lämnar ett fel obenämnt.. 😉

Bengt-re

Aktiv medlem
Nya hojen!

Kneecap

Aktiv medlem
Nya hojen!
Fauxbar är helträtt, ser grym ut.
Tjena!

Är man ändå så nära så kan man ju lika gärna flytta på bakre länken till Horstplacering. Eller köra på en klassisk enkelsving, nu blir det ju massa leder i onödan.
Nu tror jag iofs att hojen är skitkul iallafall.. Men det gnager mig lite, mest för att jag blev sugen på att köpa en för att ta ramen själv och komponenterna till dotterns nästa hoj.

jofahjalm

Aktiv medlem
Nya hojen!
Skillnaden mellan faux och dirtverkande är ju att man kan göra något med hävstångskurvan. Det är ju viktigare jämfört med många andra egenskaper. Då cyklar jag fortfarande en Orange Five och tycker det är ok. På en kortslagig cykel tycker jag inte oaktiv fjädring under bromsning är någon större grej.

bokaj

Medlem
Nya hojen!
Kul att se att någon inte bara internet-skyltfönster-shoppar utan också slår till! Jag har kikat på deras hemsida många gånger utan att riktigt kunna bestämma mig trots de vettiga priserna. Men kul för dig! :D

krippa

Ny medlem
Nya hojen!
Riktigt snygg hoj! Var riktigt nära att köpa en själv men den hann ta slut i min storlek. Hoppas du blir nöjd!

Går det att få se en bild från "rätt sida" också?

lashol

Medlem
Nya hojen!
Första rundan avklarad! Blev en lugn tur med dottern som aldrig cyklat MTB förut. Vilken jäkla skillnad mot det gamla bojsänket från 2001!! Det jag märkte var hur lätt det var att slå pedalerna i marken jämfört med den gamla hojen, men grymt mycket mer lättcyklad. Blir en snabbare runda imorgon. Här kommer en ny bild också!
IMG_20200125_133333.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer