Nytt projekt

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Ja det blev underligt not lite shi ma no. Verkade jobbigt att hitta hydraliska reglage för rakt styre och campa bromsar? Men det kanske finns ngn hope variant som funkar med campys ok. Orkade inte riktigt vara testpilot för detta bara .)

Det går inte fort men jag fick ramen häromdagen. Hjulen är hos hjulbyggaren (ja jag är lat och tycker det finns andra som gör ett bättre jobb än de jag gjort själv hittills iaf).

Fel sadel och saknar ju hjul men man kan nog ändå ana lite vart det ska ta vägen. Är väldigt nöjd med designen och utseendet thus far. Får se hur den är och cykla på i nästa vecka oxå wohooo.

Har lite småplaner på att kanske tillverkar några stycken av dessa under ngt namn.. Kanske oxå ett projekt med en cargo bike i titan efter jul som eventuellt då oxå skulle gå att köpa. Men men tiden ska ju räcka till oxå och man måste nog satsa lite för att lyckas med ett sådant projekt. Kan tycka det är på tiden att jag börjar designa cyklar att sälja, Jag kan inte fortsätta köpa nya till mig själv för att släcka lusten..
Vore iaf väldigt skoj att få till ngt en dag.

49214201007_d9579536b0_b.jpg

[
49213488838_7f70ef98ce_b.jpg

Senast ändrad:

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Nytt projekt
Redan hemma, 1,5 månad sedan beställningen? Det måste jag anse vara med beröm godkänt för Waltly.

Hur är finishen på den? Ser svetsarna fina ut eller är det tokpanna-i-garage-vibbar på't?

Fasen, jag som just hade sagt till mig själv att det inte blir någon ny cykel på länge nu. Men en titanhoj är väl den sista cykeln man behöver köpa? :P

Bengt-re

Aktiv medlem
Nytt projekt
båtbensbudet sa:
Ja det blev underligt not lite shi ma no. Verkade jobbigt att hitta hydraliska reglage för rakt styre och campa bromsar? Men det kanske finns ngn hope variant som funkar med campys ok. Orkade inte riktigt vara testpilot för detta bara .)

Det går inte fort men jag fick ramen häromdagen. Hjulen är hos hjulbyggaren (ja jag är lat och tycker det finns andra som gör ett bättre jobb än de jag gjort själv hittills iaf).

Fel sadel och saknar ju hjul men man kan nog ändå ana lite vart det ska ta vägen. Är väldigt nöjd med designen och utseendet thus far. Får se hur den är och cykla på i nästa vecka oxå wohooo.

Har lite småplaner på att kanske tillverkar några stycken av dessa under ngt namn.. Kanske oxå ett projekt med en cargo bike i titan efter jul som eventuellt då oxå skulle gå att köpa. Men men tiden ska ju räcka till oxå och man måste nog satsa lite för att lyckas med ett sådant projekt. Kan tycka det är på tiden att jag börjar designa cyklar att sälja, Jag kan inte fortsätta köpa nya till mig själv för att släcka lusten..
Vore iaf väldigt skoj att få till ngt en dag.

Varför anställer ingen dig som konstruktör/designer? Sällan sätt någon med samma underbara känsla för design. Det blir bara så bra så fort du pillar med någon cykel!

Me like! ♥️

Bengt-re

Aktiv medlem
Nytt projekt
thomaslundstrom sa:
Redan hemma, 1,5 månad sedan beställningen? Det måste jag anse vara med beröm godkänt för Waltly.

Hur är finishen på den? Ser svetsarna fina ut eller är det tokpanna-i-garage-vibbar på't?

Fasen, jag som just hade sagt till mig själv att det inte blir någon ny cykel på länge nu. Men en titanhoj är väl den sista cykeln man behöver köpa? :P

Inte för att vara sån, men den dagen man slutar drömma om nästa cykel så går liemannen i ens fotspår...

Bilagor

• f9163d8f-b76a-470d-a312-1ecfcca684db.jpg
    f9163d8f-b76a-470d-a312-1ecfcca684db.jpg
    213.9 KB · Besök: 117

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Det var snälla ord jag tackar. Det är iaf väldigt skoj och man brukar ju bli hyffsat bra på det man tycker är roligt till slut .)

Jag ska ta några närbilder på svetsar och detaljer när jag fått lite mer tid. Jag hade inte så bråttom med denna så var mkt nöjd med tiden samt bemötandet och hanteringen av frågor under processen.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Nytt projekt
Bengt-re sa:
thomaslundstrom sa:

Inte för att vara sån, men den dagen man slutar drömma om nästa cykel så går liemannen i ens fotspår...

Eller, jag bara spekulerar helt hypotetiskt här, så är det så att när man drar hem med ännu en N+1 så kommer ens äkta hälft strypa en. Inte samma sak, men samma slutresultat.

L.and

Aktiv medlem
Nytt projekt
Ujuj, har inte hittat den här tråden förrän nu, men vilka cyklar! Overkligt fina! Enda personliga preferenser är att jag får vinballe-vibbar av sadeln. Men det är ju snarare brist på kunskap från min sida mer än något annat!

Jeep up the Good work osv (fast allt annat verkar ju otänkbart?)

Freddie L

Aktiv medlem
Nytt projekt
Det där blir bra!

Angående dina planer så har du ju gjort dig ett namn på Happy under åren. Jag skulle kunna tänka mig att handla av/genom dig. Jag vill inte ha en pendlare. Jag behöver inte en cargobike (visst mått av villhöver där dock). Men i en teoretisk framtid där du erbjuder något jag då behöver skulle det vara intressant.

Crocko

Aktiv medlem
Nytt projekt
thomaslundstrom sa:
Bengt-re sa:
thomaslundstrom sa:

Eller, jag bara spekulerar helt hypotetiskt här, så är det så att när man drar hem med ännu en N+1 så kommer ens äkta hälft strypa en. Inte samma sak, men samma slutresultat.

Nu skall jag inte skräpa ner i Björns tråd, men om man ser till att knöla in en så där 7-8 cyklar i sovrummet från dag 1 så blir varenda cykel som säljs, flyttar ner i källaren eller upp till landet en riktigt positiv upplevelse och då kan man använda uttryck som, men älskling nu har jag ju bara 5 cyklar i lägenheten och få medhåll. :) Dessutom om cyklarna ser ut som dessa är det väl snarast att se som konstsamlande, bara hänga upp dem på väggen.

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Du / ni skräpar väl inte ner heller! :) Det är ju diskussioner som är hela grejen med cykel ändå lr vadå cyklar ni på era hojar oxå?

Tack L.and och tack Freddie. Hade ju varit super nice får höra av mig om det blir ngt av med det där som man har i huvet..

Långsamt tar den form iaf.. Irriterande att jag tappat bort mina inserts till enve klämman för ovala rails så jag kan inte sätta på rätt sadel.. Ngn som sitter på ett par inserts till enve klämma med 1-bults variant?

Joy2.jpeg

Crocko

Aktiv medlem
Nytt projekt
båtbensbudet sa:
Som om jag behövde ett nytt projekt att jonglera i huvet. Men ibland är det för svårt att låta bli.
Denna lyckades på ngt sätt hitta hem till mig och då blir det ju svårt att inte få en massa ideer..

Jaha se där, nu är det väl bara leta rätt på en låda från 25-års jubileumet så är samlingen komplett för jag vill bestämt minnas att jag sett dig ha en SR RS uppsättning sen tidigare, det roliga är att jag kikade precis på den själv så sent som häromdagen :)

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Bor tyvärr för litet för att ha den där gruppen som conversation piece vid soffbordet. Men visst den är ju vacker och nördig så hade ju inte varit dumt. Skulle väl vara om jag använder boxen som just soffbord dårå .)

Umm visst för lr senare lär den väl dyka upp den där 25års utgåvan. Jag saknar förvisso även 80års utgåvan då men den har jag väldigt lite ha begär för ska erkännas.

Ja precis en röd saronni hade ju inte varit dumt men känns oxå så typiskt. Vill nog försöka skoja till det lite mer än så, det trillar nog ner ett mynt när jag ser en vacker ram en dag misstänker jag.

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Nu har den testats ett par dagar. Sitter fortfarande fel sadel på då jag väntar på rätt tillbehör till klämman. Sannolikt kommer även ett nytt vevparti att installeras då jag inte vart helt sålt på detta när det satt på.

Cykeln känns väldigt nice om än väldigt annorlunda mot de cyklarna jag använder mest som iprincip är uteslutande racrar.
38mm slicks känns liksom inte riktigt lika direkt lr distinkt som 25 om man säger så. Men de har istället den där pansarvagnskänslan som inte är helt dum den heller. Bara väldigt annorlunda : )

Är riktigt nöjd med allt förutom kanske downtube loggan men den gjordes i all hast så det var jag nog medveten om redan innan.

Ska fixa några bättre bilder när den är lite mer "klar"

49238981026_e799134b6d_b.jpg

lindengbg

Aktiv medlem
Nytt projekt
Riktigt fin! Ska man anmärka på något är det väl styrstammen, både längd å utseende. I övrigt så skulle jag cyklat med ett leende på läpparna HELA TIDEN om jag ägt den. *tummarna upp*

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Tack. Jasså där ser man, intressant.

Det är faktiskt den enda styrstammen i titan jag någonsin tyckt varit tillräckligt attraktiv för att man ska kunna använda den istället för att bara gå på ngn svart historia. Du tycker stammen borde vara kortare oxå? Ja det blir ju tyvärr svårt då jag behöver denna reach, iaf som det känns nu. Den är 110mm

Senast ändrad:

Crocko

Aktiv medlem
Nytt projekt
båtbensbudet sa:
Tack. Jasså där ser man, intressant.

Det är faktiskt den enda styrstammen i titan jag någonsin tyckt varit tillräckligt attraktiv för att man ska kunna använda den istället för att bara gå på ngn svart historia. Du tycker stammen borde vara kortare oxå? Ja det blir ju tyvärr svårt då jag behöver denna reach, iaf som det känns nu. Den är 110mm

Gillar du inte Cinelli’s koniska variant, den enda jag gillar men tyvärr verkar jag inte vare ensam så den bättre begagnad kostar väl 3-4ggr mer än de gjorde nya.

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Menar du grammo? Nej jag tycker den känns väldigt retro på ett sådant här bygge. Men d finns många fina titanstammar för 26mm styren o 1" oxå men nu syftade jag (utan att förklara det särskilt bra..) på 11/8 och oversize.

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Jag tänkte precis skriva att jag inte byggt ngn ny cykel (till mig själv iaf) på ett år så då e man väl botad?
Men inser nu när jag läser datumen att det inte är riktigt så länge men denna ram kommer jag inte kunna att bygga ihop före våren iaf så då kanske det räknas som jag är frisk ändå?

Vart bara tvungen att ha lite mer custom stål i livet. Tror den dyker upp lagom till att skänkas bort som julklapp.

Nu ska det skapas shopping listor och inhandlas campagnolo

Bilagor

• Skärmavbild 2020-09-02 kl. 21.01.26.png
    Skärmavbild 2020-09-02 kl. 21.01.26.png
    411.3 KB · Besök: 173

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Vi hoppas den kommer bli perfekt .) Tanken är nog att det ska bli en söndagsracer mer än min arbetshäst. Men det tänker jag ju iofs alltid när jag ska bli med ny hoj. Ngn månad senare inser man att det mer ofta än inte är den senaste hojen man rullar runt på oavsett vad man haft för tanker o ideer. Man jag gillar iofs att alla mina hojar används även i jobbet då det blir mindre o mindre annan cykling.

Processen var ganska rolig. Gjorde en intresseanmälan via ngt webformulär och ngn halvtimme senare ringer en alessandro mig från italien och pratar om hur förträfflig denna cykel är. Jag är närmast allergisk mot säljsnack men det var iaf mer sympatiskt när det var en italiensk farbror som pratade om sin släkts unika förmåga att bygga cyklar som de även vunnit girot med osv. En trevlig prick även om jag redan bestämt mig för att köpa en innan han ringde. Eller vill jag bara tro att det var så för att jag ska kunna fortsätta tro att jag inte köper säljsnacket?

Jag fick lämna in mina mått och väntar nu på en ritning. Om jag vill ändra ngt på den (vilket jag med säkerhet lär vilja) så kunde de inte ta ngt ansvar för att ramen skulle kännas eller uppföra sig som en Battaglin ska kännas men det gick eventuellt att göra smärre förändringar av geometrin om än motvilligt .)

Angående bygget så blir jag ju äldre o äldre och gillar mer o mer cyklar som ser klassiska ut. Jag är dock fortfarande inte tillräckligt retro för att bygga med quill stam så min ram kommer levereras med 1" a head gaffel.

Finns en del krom på denna lite mer än på min Tommasini, har inte riktigt bestämt mig för om jag då vill leva vidare denna känsla genom en build med mer silver än vanligt. Kanske en c record stolpe och även stam i silver. Men eftersom jag tänker bygga med en svart campa 11d grupp (helst en rs grupp igen men de e ju så jäkla dyra) så kanske det blir snyggast att även denna gång köra med svart stolpe och svart stam. Eftersom jag tycker deda superzero stolpen och extralite stammarna gör sig väldigt bra på smala stålrör så e ju chansen stor att det blir sådana igen. men det är ju oxå lite tråkigt såklart. Jag har iaf köpt en nitto caroline styrstam som jag tror väger hela 350 gram i silver (åhh det kommer ta emot att skruva fast) som iofs skulle kunna bli väldigt snygg på tunna rör men jag velar. Svart silver svart silver vad ska jag göra. Kommer jag nu inte kunna sova om nätterna fram till april? :)

Tänkte jag skulla bygga några hjul runt ett par silvriga tunenav jag har ngnstans men nu hittade jag ett par hyperon i nyskick som jag hoppas ska funka bra. Har alltid gillat dessa hjul båda visuellt och att cykla på. Känns lite mer som ett handbyggt 32 ekrat hjul om än lätta istället för den ofta tighta hårda vibben man får av många andra kolhjul. På gott o ont..

Jag har iaf gott om tid att vela o våndas och förhoppningsvis även glädjas lite innan den står klar för provtur ngn gång till våren.

caroline.png

Hyperon.jpeg

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Hyperon 1.jpeg
Hyperon 3.jpeg
Idag kom hjulen. Ytterligare en lyckad transaktion från utlandet. Cyklister är i regel väldigt nica typer fast det visste vi ju redan .) Dessa ser i princip nya ut så över förväntan. Vissa år av hyperon har haft loggorna under klarlacken så vart nöjd att jag hitta ett par där jag kan ta bort de. Har dock inte riktigt klart för mig vad som kommer bli bäst men lutar nog att att som vanligt försöka minimerar sånt som tar uppmärksamheten från ramen så det blir säkert så även denna gång.

Tycker jag borde få en ritning på ramen snart men jag får väl hålla mig till tåls ett tag. Väntan har aldrig varit min starka sida..

Senast ändrad:

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Nu är geometrin klar och ramen redo att konstrueras av ngn italiensk herre. Väldigt lik min Tommasini från förra sidan med undantaget av lite flackare styrrörsvinkel samt lite mer rake på gaffeln.

Kommer byggas med liknande (samma mer lr mindre) delar så ska bli lite roligt o se om man kan känna ngn skillnad överhuvdtaget. Troligen inte annat än placebo dårå kanske.. Lr ja vi får se.

Har oxå hittat en rimligt (nåja) ekonomisk beggad campa sr rs grupp som bör dyka upp ngn gång den närmsta veckan lr så. Corona verkar iofs göra att det där med frakt blir lite som det blir har jag märkt. Vissa paket går ungefär som vanligt o vissa andra tar en månad (speciellt med handel från usa).

Tänker att det kanske är några som undrar vad ett sånt har bygge kostar. Det är ju inte gratis o vissa tycker säkert att det är helt galet med tanke på att det inte är en "perfomance orienterad" cykel direkt. Men passion det kostar och uppskattas det med .) iaf av mig.

Om jag räknar lite optimistiskt och med tanke på att jag oftast har en del grejor i lådorna (så även denna gång) så blir väl prislappen runt 50k. En väldigt massa pengar för en cykel såklart. Jag har dock oftast med ett perspektiv av vad jag kommer få tillbaka om jag säljer en cykeln redan när jag köper den. Jag gissar att om jag skulle behålla denna i ca 2 år och inte förstöra ngt under tiden (vilket såklart är en möjlighet men jag är oxå ganska anal och har fler än 1 cykel) så får jag tillbaka ca 75% av det beloppet. Jag har ganska bra koll på de delar / cyklar jag intresserar mig för så borde inte ha så stor felmarginal här tycker jag. En månadskostnad på kanske 500 ish om man benar ner det på tråkigt vis. Eller ungefär vad en instegsracer från ngn av de stora tillverkarna kan tänkas tappa i värde under samma period. E väl ganska rimligt ändå för ngt så skoj! Förhoppningsvis vill man ju behålla den längre förstås. Det där med för alltid har jag dock insett e ngt av ett luftslott.

Jag är ju inte en person med stora medel vilket man kanske skulle kunna tro om man endast kikar i denna tråden .) Låt er inte inta luras, livet handlar om prioriteringar. Det gäller väl att köpa "rätt" cyklar och komponenter som inte sjunker så mkt i pris vilket leder till att det inte känns som så mkt pengar för att man ändå får tillbaka det mesta. Även om ramen denna gång nog inte är ngn vidare investering i sig.

Jag får nog nästan låta bli att öppna lådan när den kommer runt jul för risken finns väl att jag då i min iver bygger upp den redan i januari och således har fått ngt annat i huvet när våren väl kommer i april.

Rosa hoppas jag är moderiktigt nästa år för det har jag nog gått all in på nu.

Skärmavbild 2020-09-24 kl. 16.48.33.png
pink.jpg

Senast ändrad:

efj

Aktiv medlem
Nytt projekt
Nu är geometrin klar och ramen redo att konstrueras av ngn italiensk herre. Väldigt lik min Tommasini från förra sidan med undantaget av lite flackare styrrörsvinkel samt lite mer rake på gaffeln.

Kommer byggas med liknande (samma mer lr mindre) delar så ska bli lite roligt o se om man kan känna ngn skillnad överhuvdtaget. Troligen inte annat än placebo dårå kanske.. Lr ja vi får se.

Har oxå hittat en rimligt (nåja) ekonomisk beggad campa sr rs grupp som bör dyka upp ngn gång den närmsta veckan lr så. Corona verkar iofs göra att det där med frakt blir lite som det blir har jag märkt. Vissa paket går ungefär som vanligt o vissa andra tar en månad (speciellt med handel från usa).

Tänker att det kanske är några som undrar vad ett sånt har bygge kostar. Det är ju inte gratis o vissa tycker säkert att det är helt galet med tanke på att det inte är en "perfomance orienterad" cykel direkt. Men passion det kostar och uppskattas det med .) iaf av mig.

Om jag räknar lite optimistiskt och med tanke på att jag oftast har en del grejor i lådorna (så även denna gång) så blir väl prislappen runt 50k. En väldigt massa pengar för en cykel såklart. Jag har dock oftast med ett perspektiv av vad jag kommer få tillbaka om jag säljer en cykeln redan när jag köper den. Jag gissar att om jag skulle behålla denna i ca 2 år och inte förstöra ngt under tiden (vilket såklart är en möjlighet men jag är oxå ganska anal och har fler än 1 cykel) så får jag tillbaka ca 75% av det beloppet. Jag har ganska bra koll på de delar / cyklar jag intresserar mig för så borde inte ha så stor felmarginal här tycker jag. En månadskostnad på kanske 500 ish om man benar ner det på tråkigt vis. Eller ungefär vad en instegsracer från ngn av de stora tillverkarna kan tänkas tappa i värde under samma period. E väl ganska rimligt ändå för ngt så skoj! Förhoppningsvis vill man ju behålla den längre förstås. Det där med för alltid har jag dock insett e ngt av ett luftslott.

Jag är ju inte en person med stora medel vilket man kanske skulle kunna tro om man endast kikar i denna tråden .) Låt er inte inta luras, livet handlar om prioriteringar. Det gäller väl att köpa "rätt" cyklar och komponenter som inte sjunker så mkt i pris vilket leder till att det inte känns som så mkt pengar för att man ändå får tillbaka det mesta. Även om ramen denna gång nog inte är ngn vidare investering i sig.

Jag får nog nästan låta bli att öppna lådan när den kommer runt jul för risken finns väl att jag då i min iver bygger upp den redan i januari och således har fått ngt annat i huvet när våren väl kommer i april.

Rosa hoppas jag är moderiktigt nästa år för det har jag nog gått all in på nu.

Visa bilaga 444096Visa bilaga 444104
Hur går det med rosa faran?
Och hur håller waltlyn ihop? Jag villhöver en ny snabb pendel, är lite sugen på att beställa en ram av dem...

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Hur går det med rosa faran?
Och hur håller waltlyn ihop? Jag villhöver en ny snabb pendel, är lite sugen på att beställa en ram av dem...

Rosa faran ser ut så här just nu. Lr iaf såg den ut så förra veckan, kanske har luggarna polerats nu iofs. Valde att endast polera de vid headtuben då jag inte tycker det är så snyggt med polerade sadel/toptube muff med kolfiber sadelstolpe (blir inge nice flow visuellt) men jag tycker att polerad stolpe funkar helt ok med luggen lackad i samma färg som resten av ramen. Dvs på det viset tror jag att den kommer att kunna byggas till tillfredställande look både med silver och svarta komponenter medans om jag valt polerad även där så skulle jag nog vara fast i ett silver tema på komponenterna.

Jag har inget att klaga på när det gäller waltlyn den funkar fint. Kom ut idag för första gången denna hösten. Lite glapp i vevarna just nu men det har inget med ramen att göra (dock hatar jag glapp :) ) Väldigt nice hoj!
IMG-2498.JPG
IMG-2499.JPG
Waltly 2020.jpeg

Senast ändrad:

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Tack blir nog fint, har inte sett den i solljus ännu. Hoppas den upplevs lite ljusare i ljuset.
Bara stolpe sadel och styrstam jag saknar, tror jag. Men e säkert ngt jag glömt oxå, brukar vara det .)

Hur funkar ditt nya monster?

elllguapo

Aktiv medlem
Nytt projekt
ja - det ser mörkare ut i bilden ovan än det jag förväntade mig.

Har inte fått den nya ännu - bara bilder. Har varit strul med Campagnolos leverans av gruppon men troligtvis får allt under månaden.

Väntar på diskbråcks operation så har inte direkt saknat den iaf!

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Aha ok. Jo den har ju verkat populär den där gruppen.
Men va segt, tråkigt o höra. Har du varit med om ngt nyligen lr förslitningsskada ?
Hoppas allt går bra o du snart e tillbaka på nya hojen

båtbensbudet

Aktiv medlem
Nytt projekt
Jo men den är väldigt fin tack .) Men alltid lite svårt det där med att köpa ngt man inte sett live. Man har massa ideer om hur ngt ser ut och så kommer ngt som ser lite annorlunda ut. E inte besviken för den ser jättefin ut men den är nog inte riktigt så som jag trott i lacken, på gott och ont.

Sen tycker jag oxå att slopen verkar aningen större än 0.5 grader men det vet jag ju faktiskt inte för alla måtten stämmer så det är nog bara min hjärna som spelar spratt med mig. Hade faktiskt glömt att jag godkänt aningens slope på toppröret. Vi hade ngn diskussion om detta iom att de inte fick mina mått att gå ihop med ett helt horisontalt topprör av anledning jag inte minns just nu. Var ju ett halvår sedan jag pratade med de typ. Men upplever denna 0.5 graders vinkling som större visuellt än jag trott jag skulle göra. Detta störde mig lite först men nu när jag stirrat på den i några timmar och satt i stolpe o sadel för att se lite mer hur den kommer te sig färdig så känns det bättre. Var lite orolig där ett tag. En stor del av att en klassisk cykel känns just klassisk för mig är ju geometrin. Gillar inte smala stålrör med muffar som slopar i regel, ser liksom lite out of place ut. Till skillnad från tigsvetsade stålisar där jag tycker det funkar bra men har då gärna lite mer slope så det inte bara ser ut som man misslyckats med att få röret horisontellt ;) kanske 3 grader lr så brukar funka bra. Denna klarar sig iaf precis inom ramen av vad jag tycker man kommer undan med. Först vart jag lite va faan e det här typ haha men sedan såg jag ju att jag faktiskt gett mitt samtycke till detta så kan ju inte skylla på ngn annan iaf. Nu känns det mkt bra igen när jag fått ha ångest och pulat o tänkt i cirklar ett tag.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer