Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju Bengt Ekerot.Inte för att vara sån, men den dagen man slutar drömma om nästa cykel så går liemannen i ens fotspår...
Den kommer att se snabbare ut svart, då behöver du inte ta i så mkt heller.Vad finns det för fina högpolerade sadelstolpar egentligen. Provade med en silvrig styrstam som jag tyckte var väldigt nice på ramen men då vill man ju helst matcha med liknande sadelstolpe. Ja lr så funkar det bra med deda kolfiber som jag redan tänkt men då var idéen att para den ihop med en svart extralite styrstam.
Man måste nog då oxå byta sadel till en med sirviga rails (lr titan iaf) om man byter till silvrig stolpe för att får ihop "looken". Trista e ju att den lilla förändringen i planen nog kostar nog runt 700g för bara stam stolpe sadel :/
Blir ju förvisso ingen riktigt lätt cykel oavsett men den skulle nog väga under 8 iaf i svart utförande medan man nog lander på 8.5 ish med silvriga. Gillar inte att kompromissa med varken vikt lr utseende. hmm conundrum..
Vad finns det för fina högpolerade sadelstolpar egentligen. Provade med en silvrig styrstam som jag tyckte var väldigt nice på ramen men då vill man ju helst matcha med liknande sadelstolpe. Ja lr så funkar det bra med deda kolfiber som jag redan tänkt men då var idéen att para den ihop med en svart extralite styrstam.
Man måste nog då oxå byta sadel till en med sirviga rails (lr titan iaf) om man byter till silvrig stolpe för att får ihop "looken". Trista e ju att den lilla förändringen i planen nog kostar nog runt 700g för bara stam stolpe sadel :/
Blir ju förvisso ingen riktigt lätt cykel oavsett men den skulle nog väga under 8 iaf i svart utförande medan man nog lander på 8.5 ish med silvriga. Gillar inte att kompromissa med varken vikt lr utseende. hmm conundrum..
Fin stålis! Jag tycker ritchey e okay men lite för oraffinerad för denna applikation :)
Jag fick precis syn på en dura ace 25th anniversary stolpe. Den gillar jag mkt. Ganska smäcker klämma o rent stuk. Priserna e ju alltid uppåt väggarna på allt jag gillar som vanligt men man kanske kan fynda.. Ngn som har en som de inte använder ? Skulle passa bra tror jag om man tar bort loggorna. Visa bilaga 470089
Fin stålis! Jag tycker ritchey e okay men lite för oraffinerad för denna applikation :)
Jag fick precis syn på dura ace 25th anniversary stolpe i mitt googlande, den gillar jag mkt. Kollar ju nästan aldrig på shimano pryttlar men denna hade jag glömt bort hur fin den va. Ganska smäcker klämma o rent stuk. Priserna e ju alltid uppåt väggarna på allt jag gillar som vanligt men man kanske kan fynda.. Ngn som har en som de inte använder ? Skulle passa bra tror jag om man tar bort loggorna. Visa bilaga 470089
Vad finns det för fina högpolerade sadelstolpar egentligen. Provade med en silvrig styrstam som jag tyckte var väldigt nice på ramen men då vill man ju helst matcha med liknande sadelstolpe. Ja lr så funkar det bra med deda kolfiber som jag redan tänkt men då var idéen att para den ihop med en svart extralite styrstam.
Ja, nu 20 år senare tycker jag att det var dumt att sälja min stål Koga-Miyata med komplett Dura-Ace 7400, inklusiv stam och stolpe ...
Hade ju varit kanon om jag själv inte redan hade en på väg från tyskland. Vi kan ju visa upp våra tillsammans i ngn monter lr nått .)
Haha, jo om jag skulle gissa på vem förutom mig själv som sitter på lite campa record, dura ace och extralite bara för att det är bra att ha, så hade jag tänkt på dig, men dura ace förresten det finns kanske inte i dina samlingar.
Galet vackert som vanligt när man kikar in här! <3
Vit linda är fint, en kort stund.
Silver till fikarundor och svart snabbt till fortåka?Nu dök stolpen upp igår oxå som jag tror passar bra efter lite polering. Så nu har jag en iaf en silver outfit o en svart redo. Får se vad som till slut monteras på den första upplagan.
Imorn ska jag försöka ta bort alla märken på railsen på slr sadeln och polera upp de till lite skinande titan istället för den matta som de tydligen har nuförtiden.Visa bilaga 475961Visa bilaga 475962
Bra jobbat. Har du provat samma process på Titanium?Nu dök stolpen upp igår oxå som jag tror passar bra efter lite polering. Så nu har jag iaf en silver outfit o en svart redo. Får se vad som till slut monteras på den första upplagan.
Imorn ska jag försöka ta bort alla märken på railsen på slr sadeln och polera upp de till lite skinande titan istället för den matta som de tydligen har nuförtiden.Visa bilaga 475961Visa bilaga 475962