Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte riktigt konkursförvaltarens uppdrag men din tanke är god.kais01 sa:om konkursförvaltaren förstår marknaden startas snart snart cyclecomponents upp igen.
som det en gång var.
Hehe, ja den som beställer lär få vänta ett tag på prylarna även om det inte är L-H som packar grejerna.yonsson sa:Lars-Henrik lär få att göra under julledigheten.
Vi har diskuterat i de trådar som redan finns på förstasidan på happy, t.ex. denna: https://happyride.se/forum/read.php/1/3643705Andreas Simonsson sa:Skulle in och handla på Cykelkraft.se och såg att de gått i konkurs.Ren tur att jag inte skickade min order häromdagen när jag tänkte göra det.Hur har ni drabbats av detta?
Dom är på utbildning för att kunna börja sälja Kona-cyklar. ?Andreas Simonsson sa:Skulle in och handla på Cykelkraft.se och såg att de gått i konkurs.Ren tur att jag inte skickade min order häromdagen när jag tänkte göra det.Hur har ni drabbats av detta?
Örjan Lax sa:Dom är på utbildning för att kunna börja sälja Kona-cyklar. ?Andreas Simonsson sa:Skulle in och handla på Cykelkraft.se och såg att de gått i konkurs.Ren tur att jag inte skickade min order häromdagen när jag tänkte göra det.Hur har ni drabbats av detta?
Jsndvll sa:Spännande.. skickade betalda varor i retur i tisdags. Pengarna lär jag ej få tillbaks, får hoppas på att varorna hittar tillbaka till mig istället!
tjone sa:Så tråkigt, väntar på Ripmo AF för leverans januari men den är bara att glömma
Q: Hur skickar jag tillbaka varan?Jsndvll sa:Spännande.. skickade betalda varor i retur i tisdags. Pengarna lär jag ej få tillbaks, får hoppas på att varorna hittar tillbaka till mig istället!
NickPick sa:Mycket att ta in... Sen när blev IBIS och Yeti boutique...? Reahojar är ju mer uppfattningen jag har fått de senaste åren.
Tråkigt för de 120 anställda såklart. Hoppas någon köper upp och börjar på noll, eller hur det nu brukar fungera...
Bra sortiment på hemsidan, sen att allt inte fanns...
Det är ju Klarna som skötte deras betalningar, så det är ju bara att åberopa Klarnas köparskydd.Hälsingland sa:tjone sa:Så tråkigt, väntar på Ripmo AF för leverans januari men den är bara att glömma
Får väl hoppas du inte betalat i förskott iaf!
Rattnalle sa:Nu vill jag förresten ta tillfället i akt och påpeka den korrekta profetia som jag skrev i trådens titel. Eftersom det var några som då påpekade att det bara var en rekonstruktion och förmodligen skulle ordna sig.
Det beror ju på hur du räknar, men visst ;-)Oskar sa:Rattnalle sa:Nu vill jag förresten ta tillfället i akt och påpeka den korrekta profetia som jag skrev i trådens titel. Eftersom det var några som då påpekade att det bara var en rekonstruktion och förmodligen skulle ordna sig.
Jo men du hade ju 50% chans att ha rätt: antingen skulle de gå i konkurs eller så skulle de inte gå i konkurs...
;-)
Oskar sa:Rattnalle sa:Nu vill jag förresten ta tillfället i akt och påpeka den korrekta profetia som jag skrev i trådens titel. Eftersom det var några som då påpekade att det bara var en rekonstruktion och förmodligen skulle ordna sig.
Jo men du hade ju 50% chans att ha rätt: antingen skulle de gå i konkurs eller så skulle de inte gå i konkurs...
;-)
Luzen sa:När man läser boksluten så ser man ett klassiskt exempel på ett företag som vill växa men inte har en plan (läs kapital) för hur det skall gå till.
Per 171231 finns långa skulder på nästan 8 mkr, dessa och en del till hade man behövt för att klara fortsätta på dåvarande nivå.
Luzen sa:Det är inte riktigt konkursförvaltarens uppdrag men din tanke är god.kais01 sa:om konkursförvaltaren förstår marknaden startas snart snart cyclecomponents upp igen.
som det en gång var.
Idiot x 42 miljarder!Solekern sa:
Fundadores sa:Tråkigt för de anställda att få beskedet innan jul. Har handlat en hel del där och tycker både sortiment, priser och service varit bra. Men det krävs rejält med pengar för att driva ehandel, om man dessutom satsar på fysiska butiker så ännu mer så.