olika "grupper"?

olika "grupper"?
da.jpg ht=600

olika "grupper"?
För en sådan uppdelning kan vi hänvisa till:
www.swebikers.se

Gå in där och vips så har du fått precis som du vill!

Just det, varför ändra på något som fungerar?

// Fischer

Senast redigerad av en moderator:
olika "grupper"?
Kul, en sådan här tråd som spårar ur direkt istället för att första diskutera för och nackdelar. Sen komma fram till att Happy just är Happy eftersom det är så här. Sen kommer urspårning.

Någon som kan mejla lite chips? (har inga hemma)

olika "grupper"?
helt rätt iofs med att dela in lite i grupper skulle inte skada.
visst skitkul med helidiotiska inlägg pajade trådar osv men då kan man skapa en för all cp fjortisar som vill hålla på och göra bort sig ,
sedan kan alla andra som vill cykla och prata om det på ett hyffsat seriöst sätt få de trådarna.
känns även som om man inte e online under en timme har det fyllts på med helt onödiga trådar, skulle vara så mycket lättare för oss med ett liv att kunna komma in på happy och kolla in tex "MTB GBG" och kolla vad som häder i gbg istället för att leta igenom 50443876 st bajstrådar om inget.
gillar happy men känns som forumet har "tappat det lite lätt"
Mattan

olika "grupper"?
nja man behöver inte vara långrandig här för att inse var nivån ligger typ håller en tråd mer än två inlägg e det förmodligen ngt rekord.
men iofs träffar man rätt brukar vedebörande bli grinig :)
men men kanske inte skulle skada med ngn typ av seriös tråd

olika "grupper"?
Tycker att cappet kan söka sig till en seriös sida för folk med ett liv, happyiter har inget liv, de har en cykel. Nu ska jag hämta en öl att smutta på medans jag skummar igenom resten av dagens nya trådar. puss.

olika "grupper"?
hihi joo kanske det men om man har ett liv och en cykel.

tycker verkligen att happy e ball men kanske inte skulle skada med att hålla igen lite på trådar ibland

olika "grupper"?
Så gott som alla on topic-trådar är ju seriöst menade, även om det skrivs en del strunt också.
Jag tycker bara det är skönt att inte happy har begravningsstämning... :)

/Adam

olika "grupper"?
nickedahaxor skrev:
-------------------------------------------------------
> hej, en fråga, värför har vi inte olika
> "grupper" med trådar typ downhill, mtb, köp o
> sälj, köpråd och spots mm?

Chansen är stor att du inte får något vettigt svar i denna fråga annat än att folk hänvisar till olika tillverkare av chips. Hur som helst så vet jag inte riktigt varför Happy inte är uppdelat. I början så kunde jag knappt sova på grund av att forumet var så pass ostrukturerat, men efter ett tag så kommer man in i det. Och det fungerar bevisligen. Ge det lite tid...

olika "grupper"?
Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Tycker jag, lagombra, örgelgörgel, mongo_danne
> och Oscar (dendära BMW Cannondale datakillen
> från gbg) borde få en egen forumdel.

hahahahahahaha

olika "grupper"?
Skulle dock inte skada med lite mer funktioner. Idag är lästa trådar blå, kanske kunde trådar man skrivit i bli gröna???
Läser hundra trådar på en dag, kanske skriver i tre. Vore enklare att hålla koll på sina inlägg och konversationer.

Eller vad vet jag.... jag vet vad...

Tillbaka
Topp