Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mårten försökte skylla på att han var sen från jobbet men den bortförklaringen höll inte.
Jag, Mårten & Håkan drar iväg ca 18:30. Jag antar att det blir den vanliga turen genom Nåsten, dvs ganska knixig terräng men lugnt tempo. Är det nån som vill hänga på? Isåfall kan vi ju åka förbi leparc och mötas där, annars åker vi nog direkt.
Läckert, tog mig friheten att lägga in en av bilderna i Dagensbildtråden.
För egen del var vi ut på en kortis i Nåsten. Men det var inget vidare på grund av min förkylning, kändes som om jag bara hade 10 procent av min normala lungkapacitet.
Raffe och jag körde också en sväng i Nåsten. Det blev den klassiska Hundslädevändan med Lasses. Vi gjorde även en del nyupptäckter - på en del av Skidspåret mellan grusvägarna i norra Nåsten nära Håga fanns ett strålande vackert parti med fina hällar och roliga steg. Tyvärr tog batteriet slut till kameran just där. Här dock den enda bilden batteriet räckte till.
GOD JUL till er alla!
Jag kanske sticker ut i Nåsten en sväng imorgon förmiddag, någon annan som planerar en tur?
Jamie says Happy Christmas to you all and he hopes to see more of you in 2007. Hopefully he´ll have his bike back on the road by spring!!
Ha det gott!
/Emma
God jul alla! Jag ska åka iväg och bli matad av mamma några dagar så nu blir det paus från cyklingen ett tag. Efter nyår är jag ledig ett tag så då ska jag ta igen det.
1:a maj blir det en stor Happy Ride i Lunsen här i Uppsala. Boka in det alla dalmasar, stockholmare och andra som bläddrar förbi här och har intresse av lite kul körning i ett av de bästa hojstråken som finns.
För vår del har det blivit färre onsdagar än vi tänkt oss i höst p g a att jag dragits med en besvärlig hosta. Det är klart läge för att kompensera för det nästa år.
andreaso skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det nån av er soffpotatisar som planerar att
> cykla nåt i veckan?
> Jag är ledig så jag ska försöka åka en del.
Tjena
Har varit kraxig ett tag, men kan vi inte köra en sväng på onsdag? Jag är ledig.
Jimbob skrev:
-------------------------------------------------------
> Are you guys planning a ride tomorrow?
>
> If so, can yo let me know as I'd like to come.
Hi Jamie, sounds good, we meet 10.00 tomorrow at the usual place!
/Clas