Så lite onsdagscykling med ren fin cykel i solen.
Lite snurr i Lunsen, torrt och fint även på södra slingan. Såg bara några stycken på cykel. En på Scott som rastade sin flickvän, ehem ursäkta..men det såg faktiskt ut så, hon höll ett riktigt seriöst löptempo iaf.
Överväxt spång, cyklar INGEN längre eller?
Mötte en TREK och...en cykel till vid Sunnerstabacken som hade riktning mot Lunsen. 400 meter spång är ju kul, lite väl skarpa kurvor bara, tror jag blev fotad där, varför vet jag inte.
Lite cykling på duathlonbanan och kaffe med utsikt på åsen.
Testade Gula Stigen för första gången någonsin och gillar man lera så....men den där trappan var ju rätt kul nedför...blev rätt överraskad när den bara fanns där. Blev jagad av en cykelgalen hund på Gipen, hade sagt till hundägaren att det var ok, hon höll på att träna bort det, verkade ju inte gå så bra direkt :) Mötte en Scott och en....till cykel.
Suck, tack Gula Stigen för min leriga cykel. Lite overkill med en stigcykel där men stora klingan skall väl också slitas lite kanske. Lätt XC hade nog passat bäst men jag hade inte med en sån.
Cyklade Flottsund mot Sävja på hemvägen, TVÅ nya spänger strax innan Södra Sävja parkeringen, tom fasade i ändarna för cyklister antar jag, phantastique! Ny vägvisare också för att man inte skall komma vilse :) Cykelturen får trots smuts på cykeln fem av fem spänger.