Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Free Shipping. Lifetime Warranty. The Clark Commuter Backpack is Timbuk2's ultra-tough weatherproof expandable roll top that has room for everything you need and a little more. It features multiple exterior pockets for separating delicate devices from heavy U-locks and its rolltop closure keeps...
www.timbuk2.com
en av många varianter i deras katalog, själv kör jag en utgången modell sedan några år.
/C
Hittade en liknande tråd på forumet från 2008 men eftersom den rubriken innehöll en särskrivning klarade inte språkfascisten i mig av att bumpa den. Hur som. Frågan är alltså som i topic: jag söker en bra ryggsäck för pendling. Jag kommer cykla 2-2,5 mil enkel resa till och från jobbet några...
Jag är på jakt efter en ryggsäck som duger till såväl pendling som till träning. Den ska med andra ord vara såväl någorlunda ergonomisk likväl som någorlunda rymlig. Det behöver naturligtvis inte vara en ryggsäck som klarar en vecka i Sahara eller på Roskildefestivalen, men den behöver rymma ett...
Det blev till slut den här ryggäcken vilken kanske är hyfsat vanlig på forumet, vet ej? dhb Slice 30 liter för 380kr (fri frakt på Wiggle om man handlar för över ca 600kr totalt)
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!
www.wiggle.se
Under förutsättning att den håller ihop så är den löjligt prisvärd, en riktig lätt rackare också. Möjligen känns den lite tightare än 30 liter men ganska optimal storlek i de allra flesta fall tror jag, ficka för laptop och regnskydd var två av mina grundkrav som den uppfyllde.
Fluorescerande gult regnskydd
Vadderat ryggsystem med kanaler och airmesh
Invändigt fack för vätskeblåsa på 2 liter eller laptop på 15"
Extra fack med blixtlås och elastiska remmar
Fleecefodrad toppficka med blixtlås för värdesaker samt sidofickor i mesh
Elastiskt, justerbart bröstband
Reflekterande grafik och detaljer
Avtagbart meshbälte
Denna kör jag, Uswe Airborne 9L. Perfekt liten lätt smidig väska som både rymmer verktyg/reservslang, lättare ombyte, samt matlåda. Med andra ord utrymme för det absolut nödvändigaste vare sig om det är pendla till/från jobbet eller en äventyrsdag i skogen.