OS i Rio - Cykel

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 33023
  • Start datum Start datum
OS i Rio - Cykel
DT sa:
Jag tippar på att alla Specialized-memiler kommer vilja ha såna där gulorangea kameleontmålade cyklar till hösten. Att ha en cykel som inte byter färg kommer snart ses som lika ute som 10-delat.

Skönt att veta att man är ute på färgfronten och inte bara på delningsfronten! Finns det hopp om att cykeln därmed är så ute att den inte ens är stöldbegärlig?

OS i Rio - Cykel
eketjall sa:
DT sa:
Jag tippar på att alla Specialized-memiler kommer vilja ha såna där gulorangea kameleontmålade cyklar till hösten. Att ha en cykel som inte byter färg kommer snart ses som lika ute som 10-delat.
Kommer ju att vara skitkul i Sverige eftersom brytpunkten verkar ligga runt 30grader.

Med tanke på marknadspotentialen kommer de säkert göra en Polar Elite Commuter version som switchar vid 8 grader. :-)

OS i Rio - Cykel
ændre bar färg ved +22 grader så det bliver samma färg i Sverige det meste av året :)

GoranS sa:
DT sa:

Skönt att veta att man är ute på färgfronten och inte bara på delningsfronten! Finns det hopp om att cykeln därmed är så ute att den inte ens är stöldbegärlig?

OS i Rio - Cykel
Kasper1 sa:
ændre bar färg ved +22 grader så det bliver samma färg i Sverige det meste av året :)

GoranS sa:
DT sa:

Utgick bara att dom var gula vid start och röda/orangea nu. Temperatur på 30grader nämndes vid något tillfälle.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp