Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Kommenterar inte han simning?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Av van Vleutens reaktioner att bedöma så har Holländskorna helt missat att det fanns en tredje utbrytare att köra in. Jösses. Sicken skräll.
Av van Vleutens reaktioner att bedöma så har Holländskorna helt missat att det fanns en tredje utbrytare att köra in. Jösses. Sicken skräll.
verkar tyvärr vara slupmässigt. inte mycket som stämt hittillsFinns de någon tv tablå som stämmer överens med som faktiskt visas? Verkar helt slumpmässigt.
Både herrarnas och damernas XC kan man se på Eurosport 2 kl 8:00 måndag och tisdag, med mindre reklam än kanal 5 och 9. Det är mer reklam än sportVar kommer man kunna se MTB? Har GCN men de lär ju bara köra landsväg?
Var kommer man kunna se MTB? Har GCN men de lär ju bara köra landsväg?
Även bad-cykel-löpning.
Segrarinnan rankad 94:a.
Kollade in loppet imorse på Discovery+Play ibland var det tyst och ibland tenniskommentering ?verkar tyvärr vara slupmässigt. inte mycket som stämt hittills
Och sen ljudproblemen också, man vet aldrig vad man får för sport
Skulle säga att det var bättre än kommenteringen på eurosport då :DKollade in loppet imorse på Discovery+Play ibland var det tyst och ibland tenniskommentering ?
Underbart detta utan radio, bort med skiten från alla tävlingar så blir det roligare.Van Breggen berätter att dom borde hade räknat hur många hade varit bort och hur många tagit in. Dom hade sett en skylt med 1:35. Dom trodde att det var till nr 1, men efteråt förstod dom att det var till grupp 2.
Underbart detta utan radio, bort med skiten från alla tävlingar så blir det roligare.
Utan radio är en sak, men att organisationen inte visar upp tiden till första åkeren är riktigt dåligt! Det hade varit mycket mer spännande om nederländskorna hade jobbat hårdare. Nu var det klart en halv timme innan slutet vem skulle tar guld.
Jajajajaja så där funkar det inte, det har jag lärt mig från cyklingen. Det finns inge "men". Hon vann och då är hon vinnaren, sedan om det är för att laget har bogserat bästa sprintaren 200 km eller om man har bättre gruppset än tvåan så är vinnaren vinnaren.Klart att hon inte hade klarat det om hon funnits med på AvV's och resten av gängets lista av cyklister som inte fick gå ifrån. Holland schabblade bort guldet, precis som i EM för några år sedan då de jagade ifatt sin egen utbrytare av någon idiotisk anledning. Österikiskan; antingen kan en säga att hon vann för att holland var så jäkla (taktiskt) dåliga eller så kan en säga att hon vann för att hon var bäst. Jag föredrar att säga att hon vann för att hon var bäst.
Helt klart, hade varje land haft samma antal cyklister så hade det också varit bättre.Jajajajaja så där funkar det inte, det har jag lärt mig från cyklingen. Det finns inge "men". Hon vann och då är hon vinnaren, sedan om det är för att laget har bogserat bästa sprintaren 200 km eller om man har bättre gruppset än tvåan så är vinnaren vinnaren.
damloppet kommer avgöras med en attack efter 33km som går hem.
Instämmer, ge dig själv en ny cykel i pris?Eftersom ingen annan tippade vann jag sofftävlingen.
Instämmer, ge dig själv en ny cykel i pris?
Flückinger tror jag kommer vara med och slåss om medaljernaVann du en cykel?! Själv firade jag med en klapp på axeln.
Det här med avsaknad av radiokommunikation och att det skulle vara anledningen till att holländskorna inte tog guld eller rent av misslyckades totalt, är deras främsta taktiska framgång. Holländskorna presterade inte och skyller på en anledning som alla vet är en dimridå.
Uppsnacket inför imorgon, vem utmanar van der Poel? Pidcock och Shurter?
Tror också på MvdP och Pidcock. Mer tveksamt med Fluckiger. Hur är det med Avancini?Hoppas på Flückinger men det blir inte lätt. Blir det skitväder har han nog större chans. Inte riktigt fått kläm på hur teknisk banan egentligen är.
1, mvdp
2, Pidcock
3, Flück