Hasse#7 sa:
Raggamuffin sa:
Hasse#7 sa:
juanxxx sa:
Denna tråd är intressant att läsa emellanåt. Jag tror jag är okej kläm på vad den handlar om.
Jag undrar dock, cyklar du geologen? Och varför skriva så mycket om detta ämne på ett cykelforum? :-)
Lycka till med karriären.
Vår legend har cyklat tre mil i 40km/h ensam,
Och kört för svenska landslaget i Nordiska Mästerskapet i tempo!
Det är inte fy skam. Målmedvetenhet och uthållighet är saker arbetsgivare gillar. Det finns inga högskolepoäng dit, bara träning och vilja. Jag skulle verkligen vilja spökskriva en ansökan åt Geo och se hur långt det räcker.
Du har något där! En spark i sadelinterfacet och karln lär kunna uträtta stordåd! Envis, uthållig och en gnutta introvert passar på många arbetsplatser.
Hade inte en massa om varit så hade jag med glädje haft en sådan människa som kollega.
Känner du också att det här är en kille som är allmänbildad utan att vara besserwisser. Hjälpsam och empatisk. Med en förmåga att lära ut. En sån man luftar ett problem med på måndagen och han har alla fakta på tisdagen för att han var nyfiken hemma, på onsdagen är problemet löst, på torsdagen är lösningen implementerad, på fredagen blir det tårta och då säger han att han bara hjälpte till lite men absolut har hunnit det han ska ändå. Trots alla kvalitéer är han ändå så självkritisk att han alltid är ödmjuk mot andra och aldrig dryg. En allround medarbetare som aldrig står handfallen och med bara lite stöttning och coachande ord kommer man få se stordåd utförda. Det enda man måste göra mer är att vara lyhörd för ett fåtal outtalade önskemål tex lön efter prestation, låg byggnad och att det ligger i Göteborg tyvärr.