Intressant. Jag hade några svåra fall av plötsligt (våldsamt) illamående härom dan, men det gick över. Tänkte inte ens på att det kan hänga ihop med allt det andra.
Jag skulle säga att sannolikheten är rätt stor med tanke på hur lite vi vet om hur många som faktiskt är smittade, i kombination med hur extremt smittsamt det verkar. De symptom jag själv har, känner jag inte alls igen från tidigare influensor och +ANNAT. Särskilt huvudvärken är nåt speciellt, plus hals-skrammel som okulärt ser ganska illa ut men som inte känns annat än ibland.
Hur som helst bör man nog passa sig eftersom symptomen tycks kunna vara väldigt olika. Synd att smitta nån med vanlig influensa för den delen också. Det kan också ha kommit till Sverige mycket tidigare än vi ens började höra om det från Kina. Affärsresor görs ju hela tiden och Kina mörkade skiten i ett par månader.
Edit: Ett av de konstigaste symptomen jag har är att mina annars ständigt igensvullna näsborrar är vidöppna. Som om jag går på ständig nässpray.

Det går inte heller ihop med förkylning eller influensa, som om något brukar korka igen kranen totalt. Det liksom "sticker" lite i bihålorna utan att kännas allvarligt.