-qttask = quick time = inget som behöver startas tillsammans med datorn
-ZLH = norman antivirus(om du har det installerat), bör vara kvar
-ifrmwerk = intel wireless stuff, ha kvar om du kör trådlöst
-apdproxy = adobe ps album, skulle tro att det är onödigt såvida du inte har nånting du vill att PS ablum ska göra automatiskt när du startar datorn
-Reader_sl = adobe reader, ska göra att det tar nån sekund snabbare att starta programmet när man behöver, onödigt
-WLTRAY = dells wireless ikon, behövs inte, men kan vara bra att ha där
-ctfmon = office paketet, är nog bäst att låta den vara. kan bli problem med indata i office annars
-msmsgs = msn messenger, om du vill att det startas samtidigt som datorn så låt den vara (är bättre att stänga av funktionen i själva messenger ivf)
-teatimer = spybot, låt vara kvar (kan testa att ta bort för att felsöka, bara att klicka i sen igen, om du vill se att datorn går fortare utan)
-pcsuite = ingen aning, nokia program? inget som är viktigt för datorn iaf skulle jag tro. är det något du vill ska starta upp med datorn eller om du är osäker på vad det är så låt vara.
http://www.processlibrary.com/ <-- där kan man söka på processer för att se vad det är =)
generellt så ska inte datorn ta skada av att man plockar bort något där, viktiga systemprocesser finns inte med, men det är alltid lurigt med datorer, så kör försiktigt hehe
EDIT: personligen försöker jag hålla nere antalet processer som startas till så lite som möjligt för att det ska gå snabbt i smidigt. jag kör inte ens med virus/spyware program (men jag rekommenderar att man gör det om man inte är datornörd)