Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du sa att de skulle lära sig av wec, men jag undrade vilka de du menade och vad dom skulle lära sig
Ja som sagt, självklart för tidigt att säga men möjligen är detta starten på en ny era av Merca dominans i F1, bra start får man säga. Ferrari har iofs sett pigga ut också.![]()
241 tn visningar · 98 tn reaktioner | When Toto spots a Mercedes 1-2...3? | Mercedes-AMG Petronas F1 Team
When Toto spots a Mercedes 1-2...3?www.facebook.com
![]()
Jag tror det är en medveten strategi från Aston Martin för att få Stroll att säga upp sig…Ja som sagt, självklart för tidigt att säga men möjligen är detta starten på en ny era av Merca dominans i F1, bra start får man säga. Ferrari har iofs sett pigga ut också.
Att tex Red Bull haft en seg start är jag inte överraskad över för fem ören efter att inte längre Honda står för motorn. Det är väl Ford som är deras nya motorpartner. Iofs går det hittills åt h-vete för just Honda i Aston Martin också än så länge med detta helt nya 50-50 hybridkoncept.
Om du vill se live-tv istället så har jag en bra gratis-länk som funkar hyfsat.Finns det nån bra app där man kan följa Formel 1 mer via text/live timing, men ändå enkelt gå in och se fulla resultat? Tänk en modernare Text-TV
Just nu använder jag oftast F1.com i mobilen, men det känns rätt bökigt på liten skärm.
Man får typ välja mellan namn eller tider istället för att få en bra översikt.
Har inte provat deras app