[OT] Den stora Julklappstråden.

Putte--

Aktiv medlem
Det årliga helvetet har tagit sin början, och för att toppa det hela så har vi en pandemi i hela världen som inte gör skiten lättare.

Men vad tänker du köpa till din flickvän/sambo/fru?
Låt oss hjälpa varandra med lite inspiration.
Det ända jag har såhär långt är en ny aktivitetsklocka såsom Garmin Vivomove eller Suunto 3.

Rassemouse

Aktiv medlem
Det årliga helvetet har tagit sin början, och för att toppa det hela så har vi en pandemi i hela världen som inte gör skiten lättare.

Det ända jag har såhär långt är en ny aktivitetsklocka såsom Garmin Vivomove eller Suunto 3.
Räcker inte det då? :-) Varför konsumera en massa bara för att det är jul?

Putte--

Aktiv medlem
Räcker inte det då? :-) Varför konsumera en massa bara för att det är jul?
Jo men idéer, finns det något annat kanske roligare som inte börjar på 1500 och uppåt? Har två ungar som tror att tomten har oändliga ekonomiska miska resurser oxå.. Själv önskar jag mig strumpor men det är aldrig populärt att säga för det är tråkigt enligt vissa.

Klorofylltalibanen

Aktiv medlem

Blir inte denna stora tråd ännu större om vi inkluderar fler än flickvänner, sambor & fruar?

staine

Aktiv medlem

Jag köpte aktivitetsklocka ett år. Den gick snabbt i retur. I år satsar jag på nån fin kräm/tvål från LOreal eller Lancome eller Elizabeth Arden, typ. Tror på bättre utfall ;p

Pfaff

Aktiv medlem

Vi har slutat med sånt skit. Eventuellt kan det bli nåt gemensamt köp om det känns kul eller nödvändigt. Eller en bok. Helst hade vi åkt till nåt varmt ställe (inte bara för) att komma undan men....

(edit; fast de små barnen lär väl få en klapp eller två i år)

Senast ändrad:

blitz

Medlem
Jo men idéer, finns det något annat kanske roligare som inte börjar på 1500 och uppåt? Har två ungar som tror att tomten har oändliga ekonomiska miska resurser oxå.. Själv önskar jag mig strumpor men det är aldrig populärt att säga för det är tråkigt enligt vissa.
Skönt att höra att det inte bara är mina barn som tror att kortet är en otömbar källa som skall användas så ofta som möjligt

davveno1

Medlem
Jag köpte aktivitetsklocka ett år. Den gick snabbt i retur. I år satsar jag på nån fin kräm/tvål från LOreal eller Lancome eller Elizabeth Arden, typ. Tror på bättre utfall ;p
Chefen hemma önskar sig just en sådan klocka, men oddsen är låga på att den kommer bli mindre och mindre använd..

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Håhåjaja, skönt att slippa ge och få sånt skit. Kidsen ska såklart få något men att köpa till frun är bara pengar i sjön. Själv vill jag inte ha något heller.

Putte--

Aktiv medlem
Chefen hemma önskar sig just en sådan klocka, men oddsen är låga på att den kommer bli mindre och mindre använd..
Hon vill ju ha en sån klocka för att hon vill byta ut sin fitbit till en som ser lite mer dressad ut. Jag har gett henne vanliga klockor förut men dom bär hon inte längre då hon har sin aktivitetsklocka, Men jag anser egentligen inte att hon behöver en ny mer avancerad än fitbit pga. att hon inte rör sig så avancerat.
Jag lutar mot att ta Staines klapptips såsom skönhetsprodukter.

Berk

Aktiv medlem
Tycker att rubriken är missvisande. Hittade ingen klapp som intresserar mig. Vet inte om jag är med i listan som man. Jäg är dock sambo.

Vizual54

Aktiv medlem
Vad alla var neggiga över julen här då.
Skärp er för fan!!!
Det är ju en jättemysig högtid.
Såå trevligt när släkten kommer och fyller huset, parkerar sina rövar i soffan. Själv springer man som en tätting mellan köket och vardagsrummet/matsalen. Syrran låter ungarna härja fritt vilket resulterar i att de slår sönder tv:n i träningsrummet. När äntligen Kalle Ankajävel och julmiddagen äntligen är över och man tror att lugnet ska sänka sig med lite mysig julklappsöppning så ger svågern grönt ljus till sina ungar att gå lös på det berg av julklappar de har med sig. Att några av våra ungars julklappar öppnas i bara farten bekommer dem inte så mycket. När de visar sig att de slagit in underkläder och strumpor till ungarna knyter jag näven lite lätt i fickan och håller med om att var ju ett par väldigt söta strumpor med dinosaurier på.
När jag tänker efter ska det bli ganska skönt att fira med bara frugan och ungarna.

Brukar vara förhållandevis lätt att hitta på klappar till frun då hon också cyklar samt springer och simmar.
Var lite sugen på att beställa ett par FORM simglasögon med HUD men de är på tok för dyra för julklapp tycker jag.

Rassemouse

Aktiv medlem
Vad alla var neggiga över julen här då.
Skärp er för fan!!!
Det är ju en jättemysig högtid.
Såå trevligt när släkten kommer och fyller huset, parkerar sina rövar i soffan. Själv springer man som en tätting mellan köket och vardagsrummet/matsalen. Syrran låter ungarna härja fritt vilket resulterar i att de slår sönder tv:n i träningsrummet. När äntligen Kalle Ankajävel och julmiddagen äntligen är över och man tror att lugnet ska sänka sig med lite mysig julklappsöppning så ger svågern grönt ljus till sina ungar att gå lös på det berg av julklappar de har med sig. Att några av våra ungars julklappar öppnas i bara farten bekommer dem inte så mycket. När de visar sig att de slagit in underkläder och strumpor till ungarna knyter jag näven lite lätt i fickan och håller med om att var ju ett par väldigt söta strumpor med dinosaurier på.
När jag tänker efter ska det bli ganska skönt att fira med bara frugan och ungarna.

Brukar vara förhållandevis lätt att hitta på klappar till frun då hon också cyklar samt springer och simmar.
Var lite sugen på att beställa ett par FORM simglasögon med HUD men de är på tok för dyra för julklapp tycker jag.
Julen firas bäst utan släkten! Lugnt och skönt ska det vara och inte en massa svågrar, syskon, föräldrar och svärföräldrar som ska lägga sig i med sina traditioner.

Putte--

Aktiv medlem
För att ge flera tips så förra året fick hon bl.a nattlinne och en väska, minns inte om hon fick något mer men det är ju bra tips tycker jag.

Klorofylltalibanen

Aktiv medlem
Köper du till alla flickvänner, sambor och fruar, eller är det bara favoriterna som får?
Jag köper samma sak till alla flickvänner, det blir så lätt att jag råkar förväxla dem annars... 😬😎
Jag syftade mer på att det kanske finns en del flickvänner, sambor och fruar här som vill ha tips också. Sen kan dem säkert tala för sig själv men det kan ju skapa en mer inbjudande och härlig julstämning🧑‍🎄

1888

Aktiv medlem
Pengar, tråkigt som f*n.
Men då kan mottagaren köpa det h*n vill ha isf att försöka
se glad över något som h*n inte vill ha!
Kommer nog öppna ett konto till mitt nya barnbarn som garanterat kommer att få
massor av paket iaf.

implor

Aktiv medlem
Funderar själv på ett par Airpod pro trådlösa lurar till frun.

2000kr Men hon fyller direkt i januari så julklappen brukar vara födelsedagspresent också.

Crossmax

Aktiv medlem
Funderar själv på ett par Airpod pro trådlösa lurar till frun.

2000kr Men hon fyller direkt i januari så julklappen brukar vara födelsedagspresent också.
Köpte ett par till min sambo när hon fyllde år, och kan konstatera att jag aldrig gett bort någonting som sett så mycket användning som dessa. Lyckad present med andra ord.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer