Vad alla var neggiga över julen här då.
Skärp er för fan!!!
Det är ju en jättemysig högtid.
Såå trevligt när släkten kommer och fyller huset, parkerar sina rövar i soffan. Själv springer man som en tätting mellan köket och vardagsrummet/matsalen. Syrran låter ungarna härja fritt vilket resulterar i att de slår sönder tv:n i träningsrummet. När äntligen Kalle Ankajävel och julmiddagen äntligen är över och man tror att lugnet ska sänka sig med lite mysig julklappsöppning så ger svågern grönt ljus till sina ungar att gå lös på det berg av julklappar de har med sig. Att några av våra ungars julklappar öppnas i bara farten bekommer dem inte så mycket. När de visar sig att de slagit in underkläder och strumpor till ungarna knyter jag näven lite lätt i fickan och håller med om att var ju ett par väldigt söta strumpor med dinosaurier på.
När jag tänker efter ska det bli ganska skönt att fira med bara frugan och ungarna.
Brukar vara förhållandevis lätt att hitta på klappar till frun då hon också cyklar samt springer och simmar.
Var lite sugen på att beställa ett par FORM simglasögon med HUD men de är på tok för dyra för julklapp tycker jag.
Swimmers at any skill level can be guided and motivated through an immersive swimming experience with the FORM Smart Swim Goggles and our Swim App.
www.formswim.com