Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det fler än jag som blir smått galen när man måste gissa sig till om man vet vad det är för folk man egentligen pratar med?
Jag tycker det är alldeles för många pseudonymer, alias och akas här och iofs på de flesta siter. Därav OT-stämpeln.
Herregud, man vet ju inte om det är landslagsåkare eller liggcyklister (no harm) man pratar med! Ett namn säger (ofta) mer än ett alias. Då i synnerhet när det är namn på personer man känner. Och de man inte känner lär man antagligen känna förr eller senare.
Vill alla vara anonyma, eller är meningen att man ska döpa om sig och bli kallad för sitt nick IRL?
/Hjalmar Bengtsson
Satt och undrade samma sak som Hjalmar gjorde redan för mer än ett decennium sedan.
Varför har Happy blivit anonymt med mest tomma profiler bakom användarnamnen?
Vilka forum brukar du besöka egentligen? Jag vet bara Fotosidan där folk inte är anonyma. Fast det är de om man inte är inloggad.Satt och undrade samma sak som Hjalmar gjorde redan för mer än ett decennium sedan.
Varför har Happy blivit anonymt med mest tomma profiler bakom användarnamnen?
Rejsa.nu har riktigt namn som obligatorisk info i minst signaturen. Kan ju fuskas med, men sedan det infördes har tonen varit trevligare. Var bra där innan också iofs.