Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det som är så kul! Jag ser till att 14 momsdeklarationer rapporteras i sex olika länder varje månad. Önskar det vore fler!Momsredovisning ligger rätt högt.
Du har rätt förstås, släktträdet båt - kanot - som kan vara kajak (k) eller kanadensare (c). Problemet med kanadensare tror jag är att de är gjorda för att sakta glida fram på skyddade vatten men tex korkade skolutflykter tvingar folk att paddla dem för långt och snabbt på öppna vatten. Hände dottern nyss som fick en inflammation i underarmen som tack för insatsen.Petimätern i mig undrar ifall inte kajak är en kanot? Likväl som kanadensaren är en kanot. Kul på olika sätt!
/David, mer eller mindre född i en ?
Fucking close to water?Petimätern i mig undrar ifall inte kajak är en kanot? Likväl som kanadensaren är en kanot. Kul på olika sätt!
/David, mer eller mindre född i en ?
Ligga sjuk
Jo man kan ju inte tränaDu kan väl inte klaga på att få ligga?!?
Se det som träning. Att ligga alltså.Jo man kan ju inte träna
Måste vara jobbigt att ha den inställningen. Jag ser mig istället som ingenjören som arbetar med att ta fram innovativa produkter och lösningar som gör folks liv enklare och roligare, och får samtidigt snuskigt bra betalt för det. Det är rätt skönt att kunna försörja sig själv och inte ligga andra (skattebetalare) till last.kasta bort livet på ett lönearbete och producera meningslösa varor och tjänster som inte behövs, som snarare bara förstör miljön och stjäl nästa generations framtid. och att låtsas vara trevlig mot kunder och chefen eller "teamleadern", att bygga sitt personliga varumärke och förgifta sina fritidsintressen och göra hela livet till ett koncept, vara den där ingenjören, konsulten, cykelbudet eller/och grafiska designern som brinner för cykling och hållbara transporter. fy vad trist.
Hör det till din vardag så tycker jag det låter som en jättedum grej att fortsätta pyssla med. Sluta med det.Jag tycker det är jättetrist att läsa gnälliga trådar![]()
Du skulle hitta på något att gnälla över. Gärna PK och helst inte bittert.När man läser den här tråden och känner att man får ett infall av att dela med sig, men kan inte för sitt liv komma på vad man ska svara på eller ha en åsikt om eftersom trådtiteln inte står i varje inlägg!
Du skulle hitta på något att gnälla över. Gärna PK och helst inte bittert.
tåg är mer njutningsfullt. äta frukost medan man är på väg, läsa nyheter och happy.
särskilt bra tillsammans med en favobrompton?
Håller med, gäller även skäggväxt.Att klippa naglarna. Inte bara tråkigt utan även ganska meningslöst känns det som. Har många ggr funderat på att slita bort dom.
Nu blev det ju jäkligt kort men var det meningen att det bara skulle vara slutet?Vänta på cykel-sändningen som skulle ha börjat på Eurosport, medan de visar klart någon annan sport.