Johnny_slagköping
Ny medlem
[OT] er mest hatade reklamsnutt?
Jag har tidigare spytt galla över MTV's anti-knark reklam, och let's face it, Dom finns där, dom bryter av våra action,drama,dokusåpa,komedi- eller vad än vi nu är uppe i för orgier, just det, reklamsnuttarna. för mig finns inget värre än o sitta halvvägs in i simpsons, osså kommer dessa jävla brejk me en karl som skriker åt 4 varmkorvar"lämna min son ifred" som reklam för coop's bättre mat-val för barn, till exempel,eller en tjej som helt åplötsligt kan cykla alla 30 dagar i månaden för att hon valt always ultra. uj uj.Kom igen med era mest hatade vetja!!!!!!!!
pantamera reklamen från afrika är en annan hat-favorit
ballerinakexen oxå
varför får inte vi ha såna där roliga som man bara får se från klipp-program?!
typ en kille som går in på toa på morgonen o skriker för full hals, o så står de typ, "om han använt (tilverkarens namn's) kondomer hade han inte fått klamydia"
eller dom där reklam-häftena man får hem emellanåt, där det, på sista sidorna lutar lite åt kondomer o vibratorer, hahahha, trovärdigt att en K*k-formad vibrator kommer att användas till värk i nacken, hahahha. komigen.
pantamera reklamen från afrika är en annan hat-favorit
ballerinakexen oxå
varför får inte vi ha såna där roliga som man bara får se från klipp-program?!
typ en kille som går in på toa på morgonen o skriker för full hals, o så står de typ, "om han använt (tilverkarens namn's) kondomer hade han inte fått klamydia"
eller dom där reklam-häftena man får hem emellanåt, där det, på sista sidorna lutar lite åt kondomer o vibratorer, hahahha, trovärdigt att en K*k-formad vibrator kommer att användas till värk i nacken, hahahha. komigen.