[OT]EuroVision!?
Ironi gör sig bäst på internet.Macho cyklister vågar inte se på sådant - det är utlänningar och killar i tjejkläder där....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ironi gör sig bäst på internet.Macho cyklister vågar inte se på sådant - det är utlänningar och killar i tjejkläder där....
Vad säger Hambini?Och det är sponsrat av open?!
Till mitt försvar så såg jag bara glimtar av Finlands och azerbajdzjans bidrag och det räckte för mig.Man får vara nöjd för all metal i detta startfältet, fast jag har såklart inte tittat kom jag just på.
Azerbajdzjans bidrag var ändå relativt svängigtTill mitt försvar så såg jag bara glimtar av Finlands och azerbajdzjans bidrag och det räckte för mig.
Instämmer, trodde den skulle hamna bättre.Azerbajdzjans bidrag var ändå relativt svängigt
Studier visar att rocken bara har ca 3 år kvar att levarock n roll will never die"
ja Ukraina hade kunnat vinna tycker jagHmm, man kanske skulle flytta till Albanien, Serbia el Ukraina. Verkar coolt. Swe och England & Holland levererar inte längre ---
Visa bilaga 490696
Ett år senare gick det vägen.ja Ukraina hade kunnat vinna tycker jag
Nog snarare politiskt. Rent krasst så var inte låten värdig vinnare. Storbrittannien var för ovanlighetens skull riktigt bra.P.g.a. låten eller sympatier för landet givet nuvarande situation?
Om ett år ser nog saker annorlunda ut.Undrar lite, om det fortfarande skulle vara krig i Ukraina om ett år, hur gör de då? Inte så många artister som skulle vilja åka dit idag gissar jag eller att Ukraina ens skulle ha möjlighet att få fram resurserna som krävs för att ställa till med en stort internationellt arrangemang.
Man kan ju hoppas men jag skulle inte sätta några pengar på det.Om ett år ser nog saker annorlunda ut.
Jag väljer att vara hoppfull. Inte naiv, men hoppfull!Man kan ju hoppas men jag skulle inte sätta några pengar på det.
Jo, min grundinställning är nog mer åt det pessimistiska hållet. Blir dock gärna positivt överraskad.Jag väljer att vara hoppfull. Inte naiv, men hoppfull!
Undrar lite, om det fortfarande skulle vara krig i Ukraina om ett år, hur gör de då? Inte så många artister som skulle vilja åka dit idag gissar jag eller att Ukraina ens skulle ha möjlighet att få fram resurserna som krävs för att ställa till med en stort internationellt arrangemang.
Inte jag heller men skulle inte bli förvånad om hon vann.Tittar inte heller men verkar som att det kommer till Sverige.
AI är svaret.Det heter eurovision song contest, inte "singer contest".
varför är det i princip inget fokus på låtskrivaren?
Al Gore?:oAI är svaret.